19
02
2018
Małgosia Bela w kampanii Paul Smith ss 2018
Paul Smith ss 2018
W sezonie ss 2018 Paul Smith anonsuje nową erę w brytyjskiej marce po wprowadzonych tam w ostatnim czasie gruntownych zmianach. Na kartach letniej kampanii wystąpiła Małgosia Bela, która tym samym stała się pierwszą kobiecą ambasadorką w historii brandu. Polska supermodelka pozowała razem z Ben'em Allen, a cała sesja i spot wizerunkowy przenoszą widza w nadmorskie okolice południa Francji.
Na tle piaszczystych plaż królują tutaj stroje inspirowane podwodną
fauną i florą, neonami oraz klasyczną hawajską koszulą.
Na kopertowych sukienkach, zakładanych spódnicach i swobodnych garniturach pojawiają się oceaniczne printy stanowiące leitmotif nowej kolekcji: japońskie tuńczyki i karpie koi czy koralowce połączone z soczystymi kwiatami w pełnym rozkwicie.
„ ”
Intensywne kolory oraz odważne printy to dwa znane i uwielbiane motywy marki
Paul Smith. To sprawdza się szczególnie w przypadku kolekcji Spring 2018,
w której oceaniczne printy są bardzo wyraźne, zarówno w projektach damskich,
jak i męskich. Wydawało się to właściwe, aby w kampanii odwołać się do radości
i optymizmu. Wszyscy potrzebujemy obecnie odrobiny koloru.
– Paul Smith
Paul Smith ss 2018
Paul Smith ss 2018
Paul Smith ss 2018
Paul Smith ss 2018
Paul Smith ss 2018