26
11
2023
Małgorzata Szumowska ambasadorką marki BMW
Materiały prasowe/BMW
Małgorzata Szumowska, nagradzana reżyserka i scenarzystka,
debiutuje w nowej roli, dołączając do grona przyjaciół marki BMW.
W ramach współpracy Małgorzata Szumowska stawia na
elektromobilność i wybiera pierwsze w historii BMW i5.
Twórczość Małgorzaty Szumowskiej jest doceniana
zarówno wśród polskiej, jak i zagranicznej
krytyki, a jej osobowość przyciąga.
Wyróżnia ją niezwykła świadomość języka filmowego, dostrzegalna w odwadze i bezkompromisowości prezentowanej na ekranie. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą nową jakość do współczesnej kinematografii. Potwierdzają to liczne wyróżnienia na krajowych i międzynarodowych festiwalach filmowych.
Już dwukrotnie odebrała Srebrnego Niedźwiedzia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie, gdzie docenione zostały „Body/Ciało” oraz „Twarz”. Najnowszy obraz reżyserki „Kobieta z…” miał swoją premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, a w polskich kinach zadebiutuje w 2024 roku.
Małgorzata Szumowska ambasadorką BMW
Profil artystyczny i wartości osobiste reżyserki doskonale
korespondują z rolą ambasadorki marki BMW.
"Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można
określić jako wulkan pozytywnej energii. Jest uosobieniem inspiracji,
jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość - wielka
indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach,
często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować
artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość
z życia w zgodzie z własnymi wartościami"
— mówi Kacper Studencki,
Dyrektor Marketingu BMW.
Współpraca z Małgorzatą Szumowską wpisuje się
w strategię BMW związaną ze zrównoważoną przyszłością
– firma nie tylko chce być jej częścią, ale siłą napędową.
Już teraz BMW Group jest światowym liderem jeżeli chodzi o portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym - oferuje model zasilany wyłącznie prądem w każdym segmencie rynku. Całość wykorzystywanej przez firmę energii elektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych, a wszystkie zakłady BMW są neutralne pod względem emisji CO2. BMW opracowało również innowacyjne materiały i wraz z nowym BMW serii 5 po raz pierwszy wprowadziło całkowicie wegańskie wnętrze.
"Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas.
Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy
być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę
swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia
mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość"
— mówi Małgorzata Szumowska.
Połączenie sił z Małgorzatą Szumowską potwierdza mocne więzi BMW ze światem kultury i ponad pięćdziesięcioletnią tradycję globalnego zaangażowania marki w tym obszarze. BMW jako mecenas sztuki aktywnie ją wspiera wspólnie z wiodącymi instytucjami na świecie, jak Tate Modern w Londynie czy opera La Scala w Mediolanie. W Polsce BMW zainicjowało projekt BMW Art Club. Przyszłość to sztuka, koncentrujący się na tych obszarach, w których na styku kultury i technologii rodzą się nowe idee.
Małgorzata Szumowska dołącza do grona przyjaciół marki BMW,
obok piosenkarzy Moniki Brodki i Krzysztofa Zalewskiego,
śpiewaka operowego Jakuba Józefa Orlińskiego
oraz aktora Macieja Musiałowskiego.
Czytaj również: