Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych
14
12
2023
Maciej Zień x MARTINI: Włoska elegancja i klasyka w nowoczesnym wydaniu
Zdjęcie: AKPA
11 grudnia oczy całej Warszawy zwrócone były na gmach
Teatru Wielkiego Opery Narodowej. To właśnie tam odbył się
jubileuszowy pokaz Macieja Zienia celebrujący 25-lecie marki.
Kolekcję utrzymaną w achromatycznych, czarno-białych
barwach przełamał wyjątkowy projekt – stylowy garnitur
w odcieniu krwistej czerwieni zainspirowany jedną
z najbardziej ikonicznych marek na świecie - MARTINI.
Zdjęcie: AKPA
Jubileuszowy pokaz Macieja Zienia
“Swoją pasję związaną ze światem mody Maciej Zień rozwijał
w Liceum Sztuk Plastycznych w Lublinie. (...) Pierwszą autorską
kolekcję zaprezentował w wieku 17 lat na lubelskim konkursie
młodych projektantów «Prowokacje», a pieniądze na materiały
zdobył tworząc kompozycje kwiatowe, które cieszyły się
wielkim powodzeniem wśród klientów wybranych kwiaciarni”
- czytamy na stronie Macieja Zienia.
25 lat później projekty Macieja Zienia kojarzą się z luksusem, elegancją i perfekcyjnym wykonaniem, a w gronie klientek marki znaleźć można najsłynniejsze polskie gwiazd. Jego najnowsza, jubileuszowa kolekcja „Black and White Symphony”, której premiera miała miejsce 11 grudnia w warszawskiej Operze Narodowej, to ulubione linie i fasony projektanta. Podczas pokazu białe, eteryczne suknie przeplatały się z czarnymi kreacjami będącymi kwintesencją kobiecości.
Wśród monochromatycznych kreacji wyróżniał się jeden
mocny akcent – czerwony garnitur, zainspirowany
kultowym kolorem włoskiej marki MARTINI.
Zdjęcie: AKPA
Maciej Zień x MARTINI
Dla Martini grudniowy pokaz Macieja Zienia był doskonałym
zwieńczeniem roku celebracji. Podobnie jak autorski brand
projektanta, marka w 2023 roku także świętowała
swój jubileusz - okrągłe 160. urodziny.
Efektem współpracy jest czerwony garnitur, który na grudniowym pokazie zaprezentowała modelka Aleksandra Kowal - ambasadorka MARTINI, znana w sieci jako Szindy. Projekt to elegancki, ponadczasowy krój łączący włoskie dolce vita, którego niezaprzeczalnie symbolem jest MARTINI, i najlepszą jakość uosabianą z marką Macieja Zienia.
AKPA
"Współpraca z Maciejem Zieniem to już kolejny projekt,
który zacieśnia związek włoskiej marki z modą i umacnia
jej wizerunek stylowego brandu, którego nie może
zabraknąć na żadnym wydarzeniu z tej kategorii.
Zależało nam na mocnym zakończeniu tego roku, w którym
świętowaliśmy 160-te urodziny, co udało nam się osiągnąć”
- przyznała w rozmowie z FashionBiznes.pl,
marketing managerka MARTINI, Aleksandra Jakubowiak.
Zdjęcie: AKPA
Pokaz w Operze Narodowej
Wyjątkowe wydarzenie odbyło się w największym teatrze operowym w Polsce i zarazem jednym z najbardziej reprezentacyjnych budynków Warszawy. Dzięki temu widzowie „Black and White Symphony” doświadczyli nie tyle pokazu mody, ile inspirującego happeningu, podczas którego moda kolejny raz złączyła się ze sztuką, tworząc niesamowite widowisko.
Podzielonemu na akty pokazowi towarzyszyła także zmiana
scenografii. Wydaje się, że każdy odzwierciedlał inne idee, którymi
poprzez swoje projekty Maciej Zień pragnie komunikować się
ze światem, a szczególnie ze swoimi klientkami.
Zdjęcie: AKPA
Materiał sponsorowany