14
09
2023
Louis Vuitton rusza z autorskim podcastem!
Instagram @pharrell
Louis Vuitton pod staremi Pharella Williamsa
przeżywa prawdziwą, nowoczesną rewolucję.
Najpierw pokaz na zatłoczonym moście Pont Neuf,
gdzie zasiadały największe gwiazdy, następnie bawiąc się
na. najgłośniejszym afterparty sezonu.
Teraz? Marka wypuszcza swój autorki podcast,
który na platformach streamingowych takich jak
Spotify, Amazon Music czy Soundcloud
ma swoją premierę już dzisiaj, 14 września.
Instagram @loicprigent
Wyjątkowy koncept
To nowe wydarzenie modowe, którego gospodarzem stanie się Loïc Prigent - 50-letni, francuski youtuber, dziennikarz modowy, którego dowcipne i wnikliwe materiały stanowią jedne z najbardziej fascynujących treści w tej branży.
Tym razem Prigent zabierze nas z wnikliwością za
kulisy pokazów mody i projektów kulturalnych,
a także specjalnych tego luksusowego domu.
Dwa razy w miesiącu przez 20–40 minut Loïc Prigent przejmie kontrolę nad pierwszym podcastem Louis Vuitton, który zaprasza słuchacza do odkrycia kulis najważniejszych wydarzeń we francuskiej marce, obracając się tym samym w tematyce rzemiosła, designu i kultury.
Instagram @pharrell
Pierwszy odcinek już dostępny!
Pierwszym gościem podcastu nie mógł stać się nikt inny jak Pharrell Williams, dyrektor kreatywny domu mody męskiej, który opowiada w szczególności o inspiracjach swojej kolekcji. W podcaście będziemy mogli usłyszeć o tym co napędza artystę do działania, co sprawia, że cały czas ma ochotę przesuwać granice, a jednocześnie wyciągniemy dokładne lekcje, utrwalając niezrównane know-how rapera.
Nieskrępowany i ekscytujący pierwszy odcinek nadaje ton
kolejnym, w których biorą udział Nicolas Ghesquière -
dyrektor artystyczny womenswear, Jacques Cavallier-Belletrud
- mistrz perfum, Francesca Amfitheatrof - dyrektor artystyczna
ds. biżuterii i zegarmistrzostwa, a także cała rzesza wspaniałych
artystów, projektantów, sportowców, architektów i szefów kuchni.
Instagram @pharrell
Nowoczesna strategia sprzedażowa
To sposób Louis Vuitton na komunikację z młodszymi
odbiorcami i potencjalnymi klientami brandu.
Czy ten ruch opłaci się w notowaniach marki, która w ostatnim kwartale uplasowała się na 11 miejscu według popularności i pożądania w ekskluzywnym raporcie Lyst, przegrywając tym samym z takimi brandami jak Miu Miu, Versace czy Moncler? To się dopiero okaże!
Instagram @pharrell