12
01
2017
Louis Vuitton & UNICEF: Kampania #MakeAPromise Day
Louis Vuitton #MakeAPromise Day
Louis Vuitton i UNICEF po raz kolejny połączyli swoje siły. Efektem jest druga już kampania z serii #MakeAPromise oraz specjalna kolekcja biżuterii.
Wpływy zebrane z akcji wesprą działania UNICEF związane z ochroną życia i praw dzieci na całym świecie. Podobnie jak rok wcześniej, także i tym razem w ramach współpracy powstała linia biżuterii Silver Lockit, która w całości zainspirowana została charakterystyczną kłódką LV. Zapięcie oryginalnie zaprojektował w 1890 roku Georges Vuitton, by zabezpieczyć najbardziej wartościowe przedmioty klientów firmy. Kłódka to równocześnie symbol obietnicy złożonej przez markę Louis Vuitton, która przyrzeka, że zrobi wszystko, aby pomóc dzieciom w potrzebie.
12 stycznia Louis Vuitton celebruje #MakeAPromise Day.
Tego dnia wszystkie butiki są ozdobione dekoracjami w niebieskim odcieniu, będącym symbolicznym kolorem UNICEF-u, a w sprzedaży pojawiają się projekty srebrnych naszyjników i bransoletek ze słynnym kłódkowym motywem. Marka Louis Vuitton przekaże na konto UNICEF-u kwotę 200 euro za sprzedaż każdego egzemplarza z kolekcji specjalnej.
Louis Vuitton #MakeAPromise Day