21
01
2016
Liu Jo ss 2016: Kampania #ViceVersa z Karlie & Jourdan
Liu Jo ss 2016
Marka Liu Jo wita nowy sezon ss 2016 kampanią z udziałem
Karlie Kloss i Jourdan Dunn.
Przyjaźń dwóch międzynarodowych ikon piękna i niezliczone oblicza kobiecości.
Koncept zamknięty pod hasłem #ViceVersa prezentuje prawdziwą, kobiecą przyjaźń Karlie Kloss i Jourdan Dunn uchwyconą w obiektywie australijskiego fotografa Chrisa Colls’a. Minimalistyczne, czarno-białe zdjęcia z Karlie w pełni oddają charakter linii Denim, z kolei Jourdan stanowi inspirację czarującej kolekcji Jeans. Fotografie – mieszając pozy, fasony czy kolory – uzupełniają się wzajemnie i tworzą harmonijną.
Przy okazji sesji okazało się, że nie ma dwóch tych samych sposobów doświadczania jednej sukienki, dlatego #ViceVersa niesie przesłanie, które pozostaje w zgodzie z duchem marki: Liu Jo daje każdej dziewczynie możliwość poczucia się wyjątkowo.
Liu Jo ss 2016
Liu Jo ss 2016
Liu Jo ss 2016
Liu Jo ss 2016
Liu Jo ss 2016