05
05
2016
Liderzy Gucci na temat strategii see-now-buy-now
Instagram @systemmagazine
Dwójka najważniejszych postaci we włoskiej marce Gucci – dyrektor generalny Marco Bizzarri i dyrektor kreatywny Alessandro Michele – postanowilła zabrać głos w dyskusji o strategii see-now-buy-now, o której aktualnie mówi cała branży mody. Duet wystąpił w sesji okładkowej autorstwa Juergena Tellera na łamach nowego wydania System Magazine. W dołączonym wywiadzie Michele i Bizzarri podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości modowego świata.
System #7 trafił właśnie do specjalnej sprzedaży na Dover Street Market,
a od poniedziałku będzie ogólnie dostępny.
Gucci fw 2015/16
Bizzarri uważa, że system sprzedaży projektów tuż po pokazie wiąże się z produkcją ograniczonej ilości ubrań i akcesoriów, a to może wywoływać niezadowolenie wśród klientów, którzy nie zdążyli z zakupem. Dyrektor chce również poszukiwać inspiracji i wzorców w przeszłości, odcinając się od podejścia fast fashion.
Oboje z Alessandro Michele zgadzają się także co do celu
pokazów nowych kolekcji.
Ich zadaniem jest przekazanie pewnej historii oraz nadanie spójnego charakteru wszystkim projektom z linii. Bez widowiskowego show kreacje są czymś zwyczajnym i dlatego pokazy powinny stawać się jeszcze bardziej szykowne niż dotychczas.
Alessandro Michele