22
02
2017
Lady Gaga w kampanii Tiffany HardWear ss 2017
Tiffany HardWear ss 2017
Lady Gaga została twarzą nowej kolekcji biżuterii Tiffany & Co. Linia
Tiffany HardWear ss 2017 skupia się wokół motywu łańcucha.
Projekty zostały zainspirowane kreatywnym duchem Nowego Jorku i pulsującą energią miasta, a łańcuch – kojarzący się z masywnym kształtem i ulicznym stylem – tym razem zyskał kobiecą odsłonę pełną czystych linii i zaskakujących połączeń. Równocześnie biżuteria Tiffany HardWear jest także wzorowana na uniseksowych modelach Tiffany z 1971 roku.
Lady Gaga wystąpiła w sesji złożonej z serii czarno-białych portretów oraz spocie reklamowym, w którym opowiada o swojej relacji z marką Tiffany oraz o drzemiących w niej pokładach kreatywności.
Część pierwsza kolekcji reinterpretuje formę łańcucha. Pojawiają się tutaj takie projekty jak warstwowy naszyjnik zdobiony pojedynczą kulką i kłódką, łańcuszkowa bransoletka, masywny model na szyję (do wyboru dwa wymiary ogniw), a także długie kolczyki w postaci mini łańcuszków czy dwóch złączonych ogniw. Dalej znalazła się także półotwarta bransoletka ze srebra najwyższej próby, wiszące kolczyki wykończone kulkami oraz kulkowy pierścionek (dostępny w wersji ruchomej lub stałej).
Tiffany HardWear ss 2017 trafi do sprzedaży w butikach Tiffany & Co. 28 kwietnia.
Tiffany HardWear ss 2017
Tiffany HardWear ss 2017
Tiffany HardWear ss 2017
Tiffany HardWear ss 2017
Tiffany HardWear ss 2017