16
09
2016
Kulisy kampanii Kenzo x H&M autorstwa Jean-Paul Goude
Kulisy kampanii Kenzo x H&M
Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów H&M na świecie trafi wyjątkowa kolekcja Kenzo x H&M, kolejna z serii kolaboracji z największymi talentami świata mody.
Do sieci trafiła właśnie zapowiedź ujęć promujących współpracę. Za obiektywem stanął Jean-Paul Goude, ikoniczny fotograf, który zasłynął ujęciami Grace Jones w latach 70. oraz kultowym już zdjęciem Kim Kardashian z kieliszkiem szampana. Na gwiazdy sesji wizerunkowej Kenzo x H&M wybrano siedem niezwykłych postaci: modelkę, aktorki, aktywistów charytatywnych i pro-środowiskowych oraz muzyków.
Pozują Iman, Rosario Dawson, Chance The Rapper, Ryuichi Sakamoto,
Chloe Sevigny, Suboi i Xiuhtezcatl Martinez.
Jean-Paul Goude chciał uchwycić zarówno ciekawą osobowość modeli, jak i swobodnego, ulicznego ducha marki Kenzo. Co więcej, każde z ujęć było wzorowane na fotografiach, które artysta wykonał jeszcze w latach 70. Cała seria zdjęć Kenzo x H&M trafi do sieci 17 października, a już teraz można dodatkowo cieszyć się specjalnymi grafikami zainspirowanymi bohaterkami kampanii: Iman, Rosario Dawson oraz Chloe Sevigny.
„ ”
Uwielbiamy pracować z naszymi idolami, a Jean-Paul Goude to prawdziwa ikona. Jego zdjęcia dla Kenzo x H&M są niesamowite. Uchwyciły one osobowość kolekcji, a także jej pozytywny wydźwięk i swobodny charakter.
– Carol Lim i Humberto Leon,
duet dyrektorów kreatywnych Kenzo
Kenzo x H&M
Kenzo x H&M
Kenzo x H&M