17
05
2016
Koszulka Łukasz Jemioł x AVON z motywem różowej wstążki
Łukasz Jemioł x AVON
Już 11 czerwca odbędzie się Dzień Różowej Wstążki organizowany w ramach kampanii AVON kontra Rak Piersi. W akcję dedykowaną profilaktyce raka piersi zaangażował się jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich projektantów – Łukasz Jemioł.
Specjalnie na tę okazję, projektant stworzył limitowaną serię koszulek, którą będzie można kupić wyłącznie podczas Dnia Różowej Wstążki.
Dzień Różowej Wstążki to jedno z największych wydarzeń w Polsce dedykowanych profilaktyce raka piersi i uświadamianiu Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. Przypominać o tym ma także limitowana linia koszulek zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez Łukasza Jemioła.
Kup koszulkę zaprojektowaną przez Łukasza Jemioła i walcz z rakiem piersi!
„ ”
Hasło Be First, które znajduje się na koszulce ma zachęcać kobiety do tego, aby one pierwsze podejmowały kroki w kierunku profilaktyki, badały się regularnie i nie czekały na pojawienie się pierwszych symptomów choroby.
- Łukasz Jemioł
Łukasz Jemioł
Limitowana liczba koszulek zaprojektowanych przez Łukasza Jemioła będzie dostępna wyłącznie podczas Dnia Różowej Wstążki na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie.
Uczestnicy wydarzenia będą mogli kupić ją w cenie 65 złotych na stoisku AVON. Całkowity zysk uzyskany ze sprzedaży koszulek przeznaczony zostanie na działania w ramach kampanii AVON kontra Rak Piersi.
Patronat honorowy nad Dniem Różowej Wstążki objęła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest AVON Cosmetics Polska, który od 1998 roku prowadzi w Polsce kampanię AVON kontra Rak Piersi. AVON przekazuje na nią całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką dostępnych w każdym katalogu.