10
03
2017
Koncern LVMH pracuje nad własną platformą zakupową #soon
fot. The Coveteur
Świat luksusowych zakupów online rozszerzy się o nowy, szykowny adres.
Jak donosi portal Financial Times, konglomerat LVMH lansuje własną
platformą zakupową.
Portal ma ruszyć jeszcze w tym miesiącu. Będzie on funkcjonować podobnie do adresów o ugruntowanej już pozycji na rynku, tj. Net-a-Porter.com i Farfetch.com - oferowane będą tam luksusowe dobra zróżnicowanych marek. Równocześnie platforma stanowić będzie część słynnego domu towarowego Le Bon Marche, który został przejęty przez Louis Vuitton Moët Hennessy jeszcze w 1984 roku.
W ofercie sklepu znajdzie się około 70 marek, w tym te należące
do koncernu (Dior, Celine, Marc Jacobs, Fendi, Givenchy czy Loewe)
oraz inne spoza grupy.
fot. The Coveteur