09
09
2014
Kate Moss w kampanii torebki Jackie Soft Gucci fall 2014
Kampania Jackie Soft by Gucci
Czy dom mody Gucci mógł wyobrazić sobie lepszą kandydatkę do roli gwiazdy uciekającej przed paparazzi w nowym spocie reklamowym niż... prawdziwą gwiazdę? Kate Moss była naturalnym wyborem: wie, jak ukrywać się za ciemnymi szkłami przed wścibskimi obiektywami i kocha piękne torebki. A właśnie o jeden przebojowy model tutaj chodzi!
Brytyjska supermodelka została twarzą kampanii Jackie Soft - szykownego worka uszytego z miękkiej skóry, który pojawił się na wybiegu Gucci fall 2014 w dziesięciu opcjach kolorystycznych. Teraz ta feeria barw - od delikatnych pasteli, przez gadzie desenie, po stonowane klasyki - króluje na ekranie w filmie wyreżyserowanym przez Andersa Hallberg pod kierownictwem artystycznym Riccardo Ruini, gdzie Kate wystąpiła u boku boskiego Clementa Chabernaud.
Atmosfera panuje tu iście gwiazdorska, jak na torebkę za gwiazdorską cenę przystało, wszak egzemplarz wspaniałej Jackie Soft kosztuje €2400.
Kampania Jackie Soft by Gucci
Kampania Jackie Soft by Gucci