21
04
2018
Kasia Smolińska twarzą Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Polska marka TONNY Eyewear prezentuje nową kampanię
na sezon SS 2018. Sesja powstała w słonecznej Katalonii,
a przed obiektywem stanęła Kasia Smolińska.
Beżowe skały wpadające do błękitnego morza oraz przejrzyste niebo stały się wymarzonym tłem dla kolekcji okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych, które równocześnie reprezentują nowoczesny design i najlepsze optyczne tradycje. Królują tutaj modele szylkretowe, nawiązujące do kolorystyki bursztynu, a obok pojawiają się także takie oryginalne motywy jak marmurowa struktura, odcień hiszpańskiej czerwieni czy niebieskie szkła.
Wiele projektów bazuje na supermodnym, okrągłym kształcie soczewek, idealnie pasującym zarówno do owalnego, jak i trójkątnego kształtu twarzy. Ciekawą opcją są również delikatne, unisexowe oprawki korekcyjne wykonane z cienkiego metalu, nowoczesna wersja lenonek czy subtelny projekt z transparentnego materiału.
Okulary TONNY Eyewear powstają z takich materiałów jak acetat czy
lekka i antyalergiczna stal nierdzewna. Soczewki zostały wyposażone
w niezbędne filtry UV oraz powłokę polaryzacyjną zapobiegającą odblaskom.
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018
Tonny Eyewear ss 2018