25
05
2016
Karlie Kloss została nową twarzą Swarovski - zapowiedź kampanii
Karlie Kloss dla Swarovski
Marka SWAROVSKI prezentuje świeżo wybraną ambasadorkę –
amerykańską top modelkę Karlie Kloss.
Nowa twarz zadebiutuje w kampanii Be Brilliant na sezon fw 2016, zastępując tym samym dotychczasową gwiazdę Swarovski, Mirandę Kerr. Za obiektywem sesji z Karlie, która odbyła się na najwyższym piętrze Standard High Line Hotel w Nowym Jorku, stanął Craig McDean. Fotograf uchwycił modele z jesienno-zimowej kolekcji Swarovski na tle wielkomiejskich stylizacji.
Brilliance – blask – od zawsze był częścią brandu, słynącego z biżuterii zdobionej połyskującymi kryształkami. Motyw ten króluje także na najnowszych zdjęciach, a symbolicznie oznacza celebrowanie ważnych momentów zarówno podczas specjalnych wydarzeń, jak i codziennej bieganiny. To właśnie błyskotki Swarovski mają sprawić, aby współczesne dziewczyny błyszczały bez względu na porę dnia czy okazję.
Karlie Kloss dla Swarovski
Karlie Kloss, jako charyzmatyczna postać social mediów, przygotowała razem z marką Swarovski wyjątkową akcję #HowYouSayIt. Każdy użytkownik może umieścić na stronie marki krótki film, w którym prezentuje jak poprawnie wymawiać nazwę Swarovski. Karlie już pokazała swoje nagranie, a teraz czeka na wybranie tego najlepszego.
„ ”
Jesteśmy podekscytowani tym, że Karlie jest naszą nową ambasadorką. Poza swoją niesamowitą urodą, całą sobą wyraża nowoczesność, świeżość, pewność siebie, elegancję i spontaniczność. Wszystko to, co chcemy przekazać w naszych kolekcjach.
– Nathalie Colin,
dyrektor kreatywna Swarovski
Karlie Kloss dla Swarovski
Karlie Kloss dla Swarovski
Karlie Kloss dla Swarovski
Karlie Kloss dla Swarovski