13
08
2014
Karlie Kloss po raz pierwszy w kampanii Chanel
Coco Noir Chanel
Do tej pory w modowym CV Karlie Kloss działo się naprawdę wiele, ale wciąż brakowało tej jednej najważniejszej pozycji, która przenosi modelkę na zupełnie nowy poziom kariery. Amerykańska piękność, wyróżniona w rankingach New Supers i The Money Girls serwisu Models.com, regularnie pojawia się na okładkach VOGUE'a, co sezon bryluje na wybiegach największych domów mody i pozuje do topowych kampanii, a wreszcie wyrasta na nowego ulubionego aniołka Victoria's Secret. Czego więc chcieć więcej? Współpracy z Chanel, wszak pozowanie pod szyldem paryskiej marki stanowi synonim sukcesu, który zdarza się tylko czołówce światowej klasy gwiazd!
W nowym sezonie to wyrożnienie przypadnie w udziale właśnie Karlie Kloss, którą wybrano na twarz wydanego w 2012 roku zapachu Coco Noir. Jej wyjątkowy, tajemniczy, spowity ciemnością portret powstał przed obiektywem Sølve Sundsbø, by symbolizować sekretną naturę wieczorowego pachnidła, które każdym swoim pierwiastkiem opowiada zmysłową historię. Nuty cytrusowe rozświetlają mieszankę niczym błyszczące na niebie gwiazdy, kwiatowe aromaty symbolizują zapach unoszący się nocą w zroszonym rosą ogrodzie, a całość ocieplają dymne akordy drewna i żywicy.
Coco Noir Chanel
Coco Noir Chanel