15
10
2015
Karl.com: Startuje strona autorskiej marki Karla Lagerfelda
Karl Around the World
Projekty autorskiej marki Karla Lagerfelda były dotychczas dostępne online na Net-a-porter.com, Stylebop.com, Luisaviaroma.com, Zalando.com oraz w internetowych sklepach domów towarowych Harvey Nichols i Harrods. Od teraz ubrania sygnowane nazwiskiem projektanta zostaną zebrane w jednym miejscu. Globalny portal Karl.com ruszy na początku listopada w pięciu wersjach językowych i będzie umożliwiał wysyłkę zakupów do 97 krajów.
W ofercie Karl.com znajdą się linie kapsułowe, odzież damska ready-to-wear, perfumy, zegarki oraz okulary przeciwsłoneczne. Z kolei moda męska i dziecięca pojawi się wiosną 2016 roku. Co najlepsze, nowe dostawy ubrań i dodatków mają pojawiać się z dużą częstotliwością, bo dokładnie co dwa tygodnie.
#Karlisms
Shopping urozmaicą dowcipne anegdoty designera na temat branży mody i otaczającego świata.
Partnerem wydarzenia jest serwis Artnet.com, który wystawi na aukcję najnowszą limitowaną kolekcję – Karl Around the World. Z okazji wielkiego otwarcia własnego portalu, Karl Lagerfeld zaprojektował serię ubrań i akcesoriów inspirowanych podróżami. Do wyboru m.in. dresowy komplet, trzy unikatowe modele torebek, maseczka na oczy, saszetka na paszport, sportowe buty oraz dziennik podróży – wszystko to, czego stylowy globtroter może potrzebować podczas wojaży.
Licytacja linii rozpocznie się 2 listopada.
Karl Around the World
Karl Around the World
Karl Around the World