21
07
2016
Kampania Tiffany & Co. według pomysłu Grace Coddington
Tiffany & Co. Fall - Winter 2016/17
Some style is legendary...
Grace Coddington, która na początku tego roku ogłosiła swoje rozstanie z magazynem VOGUE, przygotowała koncepcję nowej kampanii Tiffany & Co. Jest to jej pierwsza współpraca z nowojorskim brandem.
Stylistka od 1988 roku zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej US VOGUE. W tym roku postanowiła zacząć pracować niezależnie, co jednak nie oznacza, że zupełnie zerwała współpracę z magazynem. Grace ma zajmować się wybranymi projektami związanymi z tytułem i tworzyć dla pisma co najmniej cztery edytoriale w roku.
Do swojej debiutanckiej kampanii dla Tiffany & Co. ikoniczna stylistka zaprosiła modelki i aktorki: Nathalie Westling, Lupitę Nyong'o, Elle Fanning oraz Christy Turlington. Swoim nowatorskim pomysłem Grace zupełnie zmieniła estetykę kampanii marki jubilerskiej: w sesji pojawiły się nie tylko profesjonalne modelki, ale i celebrytki, a co więcej zdjęcia wykonano w studiu fotograficznym, a nie na ulicach Nowego Jorku, jak zwykle miało to miejsce w latach ubiegłych.
Autorem zdjęć jest Davis Sims.
Tiffany & Co. Fall - Winter 2016/17
Tiffany & Co. Fall - Winter 2016/17
Tiffany & Co. Fall - Winter 2016/17