Buzz

Klimatyczne ujęcia, nowatorskie kompozycje, minimalistyczne tło.

 

 

 SOLAR spring-summer 2016

 

 

Twarzą nowej kolekcji została jedna z najbardziej rozchwytywanych twarzy ostatniego roku  Aneta Pająk. Występ pod szyldem Solar to pierwsza w jej karierze sesja dla polskiej marki. Dotychczas gwiazdę MANGO MODELS można było oglądać w kampaniach Gucci, Dior Beuaty, adidas by Stella McCartney oraz Topshop, na wybiegach topowych domów mody (m.in. Chanel, Giambattista ValliVersace) czy w edytorialach dla kilku edycji VOGUE'a. 

 

 

Dla Solar Aneta Pająk pozuje przed obiektywem Adama Plucińskiego, który był również odpowiedzialny za realizację zdjęć fw 2015/16 z udziałem Oli Rudnickiej.

 

 

Tym razem motywem przewodnim artystycznej koncepcji jest unikatowa prezentacja zdjęć w formie dyptyków. Stylizacje ss 2016 zestawiono z zoomami na twarz modelki, a dominujące kolorowe fotografie przełamano czarno-białymi portretami

 

SOLAR ss 2016

 

Polecamy takżeAneta Pająk w kampanii Solar ss 2016 #backstage

 

 

Proste kroje i stonowana paleta barw idealnie współgrają z subtelną urodą modelki na pierwszym planie oraz surową, neutralną przestrzenią w tle. W ten sposób udało się osiągnąć efekt przyjemnego, letniego orzeźwienia. Podczas pracy w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z La Mania i Teatrem Syrena.

 

Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Rezultaty sesji będzie można zobaczyć w szóstym numerze magazynu Solar, dostępnym od lutego w salonach marki.

 

 

 

„ ”

 

 

W tym sezonie zdecydowaliśmy się na odważniejsze zabiegi formalne. Obok klasycznych zdjęć sylwetek w kampanii pojawiają się czarno-białe portrety i kadry amerykańskie. Ta nowatorska kompozycja wydobywa głębię fotografii, a także podkreśla

detale ubrań i urodę modelki.

 

Aleksandra Danel,

Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

 

zobacz na jednej stronie