02
02
2016
Kampania SOLAR ss 2016 z Anetą Pająk
Klimatyczne ujęcia, nowatorskie kompozycje, minimalistyczne tło.
SOLAR spring-summer 2016
Twarzą nowej kolekcji została jedna z najbardziej rozchwytywanych twarzy ostatniego roku – Aneta Pająk. Występ pod szyldem Solar to pierwsza w jej karierze sesja dla polskiej marki. Dotychczas gwiazdę MANGO MODELS można było oglądać w kampaniach Gucci, Dior Beuaty, adidas by Stella McCartney oraz Topshop, na wybiegach topowych domów mody (m.in. Chanel, Giambattista Valli, Versace) czy w edytorialach dla kilku edycji VOGUE'a.
Dla Solar Aneta Pająk pozuje przed obiektywem Adama Plucińskiego, który był również odpowiedzialny za realizację zdjęć fw 2015/16 z udziałem Oli Rudnickiej.
Tym razem motywem przewodnim artystycznej koncepcji jest unikatowa prezentacja zdjęć w formie dyptyków. Stylizacje ss 2016 zestawiono z zoomami na twarz modelki, a dominujące kolorowe fotografie przełamano czarno-białymi portretami.
SOLAR ss 2016
Polecamy także: Aneta Pająk w kampanii Solar ss 2016 #backstage
Proste kroje i stonowana paleta barw idealnie współgrają z subtelną urodą modelki na pierwszym planie oraz surową, neutralną przestrzenią w tle. W ten sposób udało się osiągnąć efekt przyjemnego, letniego orzeźwienia. Podczas pracy w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z La Mania i Teatrem Syrena.
Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Rezultaty sesji będzie można zobaczyć w szóstym numerze magazynu Solar, dostępnym od lutego w salonach marki.
„ ”
W tym sezonie zdecydowaliśmy się na odważniejsze zabiegi formalne. Obok klasycznych zdjęć sylwetek w kampanii pojawiają się czarno-białe portrety i kadry amerykańskie. Ta nowatorska kompozycja wydobywa głębię fotografii, a także podkreśla
detale ubrań i urodę modelki.
– Aleksandra Danel,
Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.