06
05
2017
Kampania Selfie Jewellery ss 2017 w kalifornijskim duchu
Selfie Jewellery ss 2017
Nowa kolekcja biżuterii SELFIE JEWELLERY stanowi
letni miks topowych trendów, kolorów i form.
Twarzą kampanii ss 2017 została Małgosia Guzowska, którą uchwycił w swoim obiektywie Maciej Nowak. Seria energetycznych portretów prezentuje zoom na największe biżuteryjne przeboje Selfie Jewellery, skompletowane i wystylizowane przez Bartka Indykę. Lansowane looki przywołują wakacyjny kalifornijski klimat za sprawą eklektycznych połączeń i festiwalowych inspiracji.
Królują przede wszystkim akcesoria w rozmiarze XXL – maxi kolczyki z ekstrawaganckimi zawieszkami, bogato zdobione cyrkoniami nausznice czy masywne pierścionki, najlepiej noszone w zestawach o różnych wielkościach, po kilka na każdym palcu.
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery proponuje także zestawy bransoletek, zarówno tych elastycznych, z drobnymi kulkami z kamieni, jak i na jedwabnym sznurku, w ultramodnych neonowych kolorach z chwostami. Obok pojawiają się łańcuszkowe chokery, naszyjniki z krzyżykami i cyrkoniowymi przywieszkami oraz gorąca nowość – anckle bracelet, czyli noszony na kostce łańcuszek w stylu lat 90.
Równocześnie zachwyca motyw perskiego oka, który pięknie prezentuje się na opalonej skórze i zwraca uwagę tajemniczym charakterem.
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017
Selfie Jewellery ss 2017