Buzz

Twarzą kolekcji PATRIZIA ARYTON na sezon fw 2016/17 została Daga Ziober. 

 

 

W kampanii autorstwa Magdaleny Łuniewskiej gwiazda MODEL PLUS stała się uosobieniem diwy XXI wieku, czyli kobiety, której piękno tkwi w naturalności. Seria prostych, studyjnych portretów celebruje prawdziwy wdzięk, osobowość i bezpretensjonalność, a równocześnie w najlepszym stylu prezentuje garderobę godną współczesnej ikony mody

 

Proste, trójelementowe stylizacje przywoują estetykę lat 70. i wczesnych filmów Woody’ego Allena. Królują tutaj przede wszystkim charakterystyczne dla marki płaszcze z otulających tkanin, które stylistka Anna Poniewierska połączyła w bezbłędne zestawy z  rozszerzanymi spodniamiminimalistycznymi koszulami, miękkimi swetrami i rozkloszowanymi spódnicami o linii A.

 

Patrizia Aryton fw 2016/17

 

Sesja zdjęciowa z udziałem Dagi Ziober idealnie wpisuje się w zmiany wizerunkowe marki, która rok temu, w 26. rocznicę swojego powstania, zmieniła nazwę.  Zamiast doskonałych, wystudiowanych ujęć z perfekcyjnie wystylizowaną modelką, Patrizia Aryton proponuje bardziej naturalną odsłonę kampanii, która lansuje portret współczesnej, bezkompromisowej kobiety, stawiającej na jakość i perfekcję wykonania, ponieważ tylko takie ubrania mogą stanowić tło dla jej osobowości.

 

 

Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo.

 

Nowy wizerunek marki tworzy dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka. Pod jej czujnym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki

zobacz na jednej stronie