07
04
2017
Kampania paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
Duet paprocki&brzozowski prezentuje wyjątkową kampanię Julia's not dead.
Romantyczno-rockandrollowa mieszanka zwiewnych falban i skóry z grungowymi detalami, którą paprocki&brzozowski zaprezentował na wybiegu ss 2017, trafiła teraz na karty nastrojowej serii czarno-białych portretów. Idealnym tłem dla wieczorowego glamour na pierwszym planie stały się szykowne, iście francuskie wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. Scenerię podkręcają teatralne pozy modelki oraz rozwiane, zakrywające twarz fryzury, wprowadzające atmosferę zmysłowej tajemnicy.
Za obiektywem stanął Mateusz Stankiewicz, stylizacje przygotowała Agnieszka Ścibior, a twarzą kolekcji została Klaudia Łuczak (AVANT MODELS).
Nonszalancka sesja eksponuje kontrasty dominujące w projektach – z jednej strony pojawiają się hiszpańskie wycięcia typu carmen, wiązane pod szyją kokardy oraz strojne falbany eksponujące linię ramion, a równocześnie dominuje drapieżna skóra naładowana rockowymi dodatkami, takimi jak aplikacje 3D, łańcuchy, punkowe żyletki, frędzle czy sznurowania.
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017
paprocki&brzozowski Julia's not dead ss 2017