16
03
2017
Kampania PANDORA ss 2017: Celebracja indywidualności
PANDORA Spring - Summer 2017
Wraz z premierą kolekcji PANDORA ss 2017 marka odkrywa karty nowej kampanii,
która ma inspirować kobiety, by były wierne sobie i swoim przekonaniom.
Już w momencie powstania w 1982 roku PANDORA zobowiązała się do prowadzenia odpowiedzialnego biznesu i do dziś podejmuje działania mające na celu zminimalizowanie jej wpływu na środowisko naturalne oraz promowanie etycznych i świadomych zachowań na każdym etapie produkcji. Te idee społecznej odpowiedzialności mocno podkreśla właśnie ujawniona kampania spring-summer 2017.
Według PANDORA, biżuteria jest już nie tylko sposobem na wyrażenie własnego stylu, ale również symbolem czegoś większego. Marka zachęca kobiety do bycia silnymi i zdeterminowanymi oraz celebrowania własnej indywidualności. W nowej kolekcji pojawiają się m.in. pierścionki i kolczyki udekorowane subtelnymi kwiatkami, charmsy w pastelowych barwach, zestawy kolorowych pierścionków ozdobionych wyciętymi sercami oraz ręcznie emaliowane bransoletki bangle.
PANDORA Spring - Summer 2017
Elementy w kolekcji na wiosnę i lato 2017 są olśniewające, wszechstronne i silne – jak kobiety. Każdy pojedynczy model niesie ze sobą pozytywne przesłanie, że powstał z szacunku do otaczającego nas świata i ludzi. To ważne dla wielu kobiet, bo to, co wybierają, mówi wiele o nich samych.
– Stephen Fairchild,
Senior Vice President & Chief Creative Officer PANDORA
PANDORA Spring - Summer 2017
PANDORA Spring - Summer 2017
PANDORA Spring - Summer 2017