23
03
2017
Kampania H&M Conscious Exclusive 2017 z Vodianovą
H&M Conscious Exclusive 2017
Kolekcja H&M Conscious Exclusive 2017 odkrywa
piękno natury oraz świat zmysłów.
Twarzą kampanii została Natalia Vodianova.
Wszystkie elementy linii zostały wykonane z ekologicznych materiałów, między innymi z poliestru Bionic wyprodukowanego w całości z przetworzonych plastikowych odpadów wyrzucanych przez morza i oceany. Obok ubrań i akcesoriów dla kobiet oraz swobodnych strojów wizytowych dla mężczyzn pod marką Conscious Exclusive po raz pierwszy zadebiutują ubranka dziecięce, a także ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych. Całość trafi do sprzedaży w wybranych sklepach H&M oraz online już 20 kwietnia.
„ ”
H&M Conscious Exclusive udowadnia, że dobry styl nie wyklucza dobra planety, a wręcz przeciwnie – może chronić ją dla przyszłych pokoleń. To naprawdę zachwycająca kolekcja, a ubrania z ekologicznych materiałów z pewnością zagoszczą w mojej szafie na dłużej.
– Natalia Vodianova
H&M Conscious Exclusive 2017
Każda pozycja z kobiecej odsłony H&M Conscious Exclusive 2017
symbolizuje świeżość wiosny i piękno natury.
W kolekcji pojawiają się takie modele jak fantazyjna, długa sukienka z lejących się plis, miękka kurtka ozdobiona wykonanym odręcznie rysunkiem śpiącej kobiety, krótka sukienka koktajlowa z przetworzonego poliestru czy wariacja na temat smokingu – duet marynarki z organicznego jedwabiu i materiału Tencel oraz spodni o intrygującym kroju.
Część strojów pokryły również aplikacje i nadruki wzorowane na zdjęciach peonii i mimoz, które dzięki rozmyciu nabrały lekko nierzeczywistego charakteru. To wszystko sprawia, że linia H&M Conscious Exclusive zachwyca nie tylko wyglądem, ale też fakturą tkanin, a nawet dźwiękiem słyszalnym po muśnięciu materiału dłonią.
LOOKBOOK H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE 2017
H&M Conscious Exclusive 2017
W kolekcji H&M Conscious Exclusive premierowo pojawiają się
ekologiczne olejki perfumowane typu unisex.
Każda mieszanka została zainspirowana ludzkimi zmysłami. Można używać ich osobno albo łączyć, kreując swoje własne niepowtarzalne kompozycje.
Trzy ekologiczne olejki zostały zaprojektowane na bazie trzech różnych grup zapachów – kwiatowej, świeżej i drzewnej. W nucie głowy olejku Rouge Pivoine królują bergamotki, róże i gruszki, a w sercu – geranium i peonie. Z kolei Lemon Amour roztacza świeży, orzeźwiający zapach za sprawą akordów pomarańczy, cytryny i bergamotki, doprawionych przez trawę cytrynową i limonkę. Drzewny zapach Vert Douce intryguje połączeniem słodkiej pomarańczy, galbanum, żywicy elemi oraz cedru i cyprysu.
Olejki H&M Conscious Exclusive otrzymały certyfikat niezależnego stowarzyszenia Ecocert, który potwierdza ich organiczne pochodzenie. Flakonik z kulką ułatwia nakładanie i mieszanie na skórze oraz tworzenie własnego, niepowtarzalnego zapachu.
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017
H&M Conscious Exclusive 2017