27
01
2016
Kampania Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Kampania Calvin Klein ss 2016 to kolejny dowód na siłę mediów społecznościowych we współczesnej branży mody. I am free in #mycalvins – mówi Abbey Lee Kershaw, pozując w samych jeansach sygnowanych marką Calvin Klein. Reklamowemu hashtagowi towarzyszą hasła takie jak dream, make money, flaunt – wyobraźnia autorów zdaje się nie mieć końca, a bielizna z charakterystycznym logo ilustrowana jest jako niezwykle uniwersalna.
Poza australijską gwiazdą, w sesji kolekcji wzięły udział także inne modelki i modele oraz słynni artyści, m.in. Justin Bieber, Kendrick Lamar, FKA twigs, Kendall Jenner, Sung Jin Park, Adwoa Aboah i Saskia de Brauw.
#MyCalvins
Nowoczesna mieszanka portretów studyjnych, zdjęć plenerowych,
selfie oraz imprezowych polaroidów.
Za obiektywem stanął Tyrone Lebon, znany z edytoriali dla niezależnych magazynów takich jak i-D czy POP oraz pracy z Céline czy Topshop ss 2016. W ramach kampanii przygotowano także serię krótkich spotów i ruchomych gifów do udostępnienia na mediach społecznościowych.
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016
Calvin Klein #MyCalvins ss 2016