04
02
2016
Kaia Gerber w pierwszej dorosłej kampanii: Chrome Hearts ss 2016
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Cindy Crawford skończy w tym miesiącu 50 lat, ale nie musi martwić się o swoje dziedzictwo. 14-letnia Kaia Gerber śmiało idzie w ślady swojej mamy.
Córka legendarnej supermodelki właśnie zadebiutowała w dorosłej kampanii reklamowej – została twarzą Chrome Hearts na sezon ss 2016. To marka prosto ze słonecznego Los Angeles, która słynie z metalowej biżuterii z gotyckim sznytem, skórzanej odzieży oraz motocyklowych nadruków. Za obiektywem stanęła Laurie Lynn Stark, współwłaścicielka brandu, która sfotografowała rockandrollową kolekcję na industrialnym tle w Nowym Jorku.
W ciągu najbliższych dni zostanie ujawniony także spot
z udziałem młodej debiutantki.
Przypomnijmy, że Kaia po raz pierwszy wkroczyła do branży mody jako 10-latka. Zaangażowano ją wówczas do kampanii ekskluzywnej linii Young Versace, a później, już jako nastolatka, pojawiła się na kartach Teen VOGUE, VOGUE Italia i CR Fashion Book. A to zaledwie początek!
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts
Kaia Gerber dla Chrome Hearts