17
07
2015
HUSH Warsaw International - szczegóły nowego projektu
HUSH Warsaw International
HUSH Warsaw, największa platforma sprzedaży offline, a także fundacja znana z promocji i profesjonalizacji polskiej autorskiej mody, obrała nowy kierunek swoich działań.
HUSH Warsaw International
Pomysłodawczynie projektu – Anna Pięta i Magda Korcz – chcą udowodnić, że moda w Polsce staje się ważną częścią gospodarki, lobbując za merytoryczną, rzeczową rozmową o rozwoju tego sektora. W planach ich nowej, przewidzianej na lata 2015-2018 inicjatywy znajduje się wsparcie polskich projektantów poprzez promocję ich kolekcji na największych międzynarodowych targach mody.
Jako pierwsze na mapie projektu znalazły się targi The Gallery i GDS w Düsseldorfie. HUSH Warsaw International odpowiadać będzie za stronę biznesową wyjazdów, zapewniając cykl szkoleń, udostępniając informacje o danym rynku oraz pośrednicząc w załatwianiu niezbędnych formalności.
Konferencja READY TO WEAR POLISH BRANDS? Zagraniczne rynki szansą na rozwój polskiej mody, która odbyła się 15 lipca przy Mysiej 3, zainicjowała dyskusję na temat rosnącego znaczenia modowej branży. Wśród panelistów znalazły się założycielki HUSH Warsaw, Wiceminister Spraw Zagranicznych Katarzyna Kacperczyk, Wiceminister Gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik, Z-ca Dyrektora Biura Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy – Grzegorz Wolff, Dyrektor targów GDS w Düsseldorfie – Kirstin Deutelmoser i projektantka Joanna Hawrot. Goście rozmawiali o szansach, jakie daje wsparcie branży mody ze strony poważnych instytucji publicznych, a także o konkretnych planach związanych z promocją sektora mody przez rząd i miasto.
Nie wyobrażam sobie, by branża modowa nie była dofinansowana przez najbliższe lata. Potrzebujemy listę kluczowych miejsc, gdzie Polska musi w najbliższych latach się pokazać. Trzeba wypracować ją na sześć lat do przodu.
– Ilona Antoniszyn-Klik, Wiceminister Gospodarki
Równocześnie odkryto listę marek, które w ramach HUSH Warsaw International wyruszą na targi THE GALLERY DÜSSELDORF. Szansę zaprezentowania się przed międzynarodową publicznością otrzymały: basic station, Joanna Hawrot, LeBRAND, est by eS. oraz SOLD.
HUSH Warsaw International
HUSH Warsaw International
HUSH Warsaw International
HUSH Warsaw International
HUSH Warsaw International