Buzz

Supermodne ubrania w niewygórowanych cenach? Nie tylko! H&M wkracza właśnie na polski rynek z gadżetami do domu i mieszkania. Szykujcie się na prawdziwą wnętrzarską rewolucję...

 

Szwedzka sieciówka może poważnie zagrozić silnej pozycji dotychczasowych liderów z kategorii wyposażenia wnętrz. O ile jednak Ikea oferująca nie tylko dodatki, ale również meble, może być spokojna o swoją popularność, to Zara Home, Home&You i Almi Decor, czyli sklepy z kolekcjami bazującymi głównie na akcesoriach, mogą poczuć oddech konkurencji.

 

Na dziale H&M Home znajdziecie bowiem wszystko, co niezbędne do stylowej kawalerki wielkomiejskiego singla, jak i rustykalnej posiadłości na przedmieściach - od poduszek z nadrukiem czaszki, przez czarującą pościel w romantyczne kwiatki, aż po miękkie pledy, nowoczesne zasłony czy wazony w retro stylu. Ceny? Bardzo rozsądne: za koc z bouclé trzeba będzie zapłacić około 190 zł, a za komplet pościeli w modny wzór - nawet mniej niż 100 zł. 

 

Równocześnie produkty nie będą odbiegać jakością od swoich droższych odpowiedników. Wiemy, bo domowe akcesoria H&M z powodzeniem sprzedają się chociażby w Szwecji, a podczas prezentacji prasowej ostatniej kolekcji H&M nadarzyła się okazja, by osobiście przekonać się o świetnym poziomie wykończenia.

 

Wielka premiera H&M Home już niebawem: wnętrzarskie działy pojawią się w sześciu polskich sklepach szwedzkiej marki (dwa w Poznaniu oraz po jednym w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Nowym Sączu). Czekamy!

zobacz na jednej stronie