27
01
2015
Georgia May Jagger nową twarzą MULBERRY!
Mulberry ss 2015
Romantycznie, hippie, bardzo eklektycznie! Mulberry wita letni sezon w naprawdę świetnym humorze i w towarzystwie nowej twarzy. Dotychczasową ulubienicę domu mody, Carę Delevingne, zastąpiła jej serdeczna koleżanka, Georgia May Jagger. Przy okazji warto przypomnieć, że córka frontmana Rolling Stones wiosną pojawi się również w kampanii Sonia Rykiel (razem z siostrą Lizzy) oraz Reserved (obok mamy Jerry Hall) i Rimmel.
Dla Mulberry modelka pozuje przed obiektywem duetu Inez & Vinoodh, który ostatni raz pracował pod londyńskim szyldem w 2004 roku. Fotografie z serii ss 2015 mają eksponować angielskie DNA marki, dlatego sesję zorganizowano w scenerii improwizującej wiejski dom. Improwizacja to kluczowe słowo, gdyż nikt nie ukrywa, że zdjęcia odbyły się w studio, którego gładkie szare tło w pewnym momencie się urywa, aby odsłonić domowe wnętrze z całym bogactwem zabytkowych mebli, wazonów pełnych świeżych kwiatów i wreszcie porcelany stworzonej do wypicia herbatki w stylu 5 o'clock.
- Poczucie lekkiego chaosu wyraża zrelaksowany urok angielskiego kraju. - podkreśla Masoud Golsorkhi, dyrektor kreatywny kampanii. Z kolei projektantka Mulberry, Anne-Marie Verdin, dodaje, że marka jest zdecydowanie brytyjska i tak postrzega się ją na międzynarodowym rynku, stąd silne przywiązanie do rodzimej tradycji.
Mimo klasycznych odniesień, zdjęcia reprezentują bardzo lekki i młodzieżowy klimat wakacyjnej beztroski. W tle widać błękitny rower ze skórzanymi dodatkami, a na pierwszym planie dominują słynne i szalenie wdzięczne akcesoria Mulberry, m.in. torba Delphi i plecak Mini Cara.
Mulberry ss 2015
Mulberry ss 2015
Mulberry ss 2015