Buzz

Podczas trwającego właśnie NY Fashion Week fw 2016/17 Puma wraz z ambasadorką i dyrektor kreatywną marki – Rihanną – zaprezentowała efekty ostatniej współpracy. Artystka inspirowała się stylem prosto z japońskich ulic, który połączyła z niezwykłą tradycją tego kraju. Równocześnie kolekcja zakwestionowała dotychczasowy podział na męskie i damskie sylwetki, zacierając granice między płciami.

 

 

Pierwszy w historii pokaz FENTY PUMA by Rihanna utrzymano w mrocznej konwencji. Tradycyjną scenografię zastąpił ciemny las oraz mgła.

 

 

W linii królują kimonowe suknie, sznurowane gorsety czy kombinezony. Efektem eksperymentowania z kształtami są długie rękawy topów i kurtek oraz ogromne kaptury. Okrycia wierzchnie, takie jak aksamitna kurtka bomber, łączą modowy szyk z funkcjonalnością, a całość ma seksowny i mroczny charakter. Wśród akcesoriów uwagę zwracają duże torby, opaski na głowę z woalką, futrzane modele nerek z dwoma kieszeniami oraz durags, czyli bandany popularne w latach 90. w środowisku raperskim. 

 

 

Na wybiegu nie mogło także zabraknąć stworzonego przez Rihannę modelu Creeper oraz sięgających za kolano, sznurowanych sneakersów Eskiva.

 

 

Fenty PUMA by Rihanna fw 2016/17

 

 

 

„ ”

 

 

 

Chciałam zabrać PUMĘ do nieprzewidywalnego i niespodziewanego miejsca, a taką jest dla mnie japońska ulica, z charakterystyczną dla niej i zapadającą w pamięci egzotycznością. Tworząc kolekcję bawiłam się fakturami oraz sylwetkami, a wszystkie użyte przeze mnie materiały są najwyższej jakości.

 

Rihanna

zobacz na jednej stronie