Dom mody Versace ujawnił właśnie ciąg dalszy kampanii na sezon Fall - Winter 2016/17. Obok ujęć z sesji znalazł się także krótki spot. W obu odsłonach biorą udział nowe ambasadorki marki – Karlie Kloss & Gigi Hadid, a całość przygotował Bruce Weber.
Film zatytułowany Chicago is My Beat nakręcono w czerni i bieli, co dodatkowo podkreśliło wielkomiejski charakter kampanii i pozwoliło oddać wiele różnych oblicz Wietrznego Miasta. W spocie dwie bohaterki kampanii przechadzają się ulicami Chicago jako stylowe mamy, prezentując wybrane projekty z nowej kolekcji odzieży i akcesoriów na sezon jesienno-zimowy.
Jak przyznała Donatella Versace w wywiadzie dla The New York Times, jesienna sesja wizerunkowa stanowi punkt zwrotny dla Versace.
Prezentuje odświeżony wizerunek brandu, który dotychczas kojarzony był z bardzo zmysłowym szykiem i kreacjami na czerwony dywan. I tak, tym razem w centrum zainteresowania są skórzane spódniczki mini, spodnie dzwony, wzorzyste swetry, ciepłe bosmanki i pilotki oraz sukienki do połowy łydki, które występują w zgranych zestawach z klasycznymi torebkami Versace Palazzo Empire.
Zobacz także: Historia Versace oczami Donatelli - album