18
08
2023
Bella Poarch twarzą nowej kampanii HUGO FW 2023
HUGO FW 2023
W najnowszej kampanii FW 2023, HUGO łączy energię
muzyki z wrodzonym indywidualizmem i autoekspresją
stylu, a Bella Poarch „jako headliner” stoi na czele
głoszonego przez markę motto #HUGOYourWay.
Motto, którym od 2022 marka HUGO posługuje się w komunikacji ze swoimi klientami, w tym sezonie nabiera nowego znaczenia. Brand prezentuje kolekcję, której celem jest odważne wyrażanie siebie z nutą rebelii przy akompaniamencie dźwięku i stylu. Tej jesieni HUGO wkracza na scenę muzyczną, uderzając akordami synchronizacji: muzyki i mody.
W kampanii na jesień i zimę 2023 w rolach głównych
występują artyści, tacy jak Bella Poarch, którzy
prezentują swój talent i udowadniają, że muzyka
i moda od zawsze idą ze sobą w parze.
HUGO FW 2023
Kolekcja HUGO FW 2023 prezentuje gamę
świeżych tekstur, tkanin i stylów - wszystkie
obracające się w charakterystycznej estetyce marki.
Kultowe logo brandu jest widoczne na ubraniach i akcesoriach, przypominając użytkownikom o wartościach marki opierających się na autentyczności, oryginalności i ekscentryczności. Kolekcja jesień/zima 2023 charakteryzuje się elementami w spranych kolorach czerwieni i czerni, tie-dye na dżinsach i dżersejach, wysokiej jakości metalicznych wykończeniach i na torebkach oraz odważnych grafikach w stylu retro zdobiących t-shirty i duże bluzy z kapturem.
To linia w duchu surowości, realności i buntu marki.
Nieoczekiwana paleta błękitu indygo, lawendy i
karmelowego brązu uzupełnia sztandarowe dla
marki kolory, takie jak czerń, biel i czerwień,
dodając im głębi i wymiaru.
Od kolekcji po muzykę, kampania HUGO jesień/zima 2023
jest nasycona niezaprzeczalną dynamiką i siłą.
Wyznacza nową erę zwiększania głośności i wychodzenia poza modę dzięki energii dźwięków. W sfotografowanej przez Stuarta Winecoffa pod kierownictwem artystycznym Treya Lairda i agencji Team Laird kampanii, można wyczuć kreatywną wizję i magnetyzm.
HUGO FW 2023
Nowa kolekcja HUGO FW 2023 jest dostępna na stronie
hugoboss.com oraz w sklepach stacjonarnych w Warszawie:
Złote Tarasy (poziom 0), Galeria Mokotów (1 piętro) oraz
Westfield Arkadia (otwarcie już wkrótce - 1 października).
HUGO FW 2023
Artykuł sponsorowany