01
06
2016
Artystyczna kampania Burberry fw 2016/17 by Mario Testino
Burberry fw 2016/17
Edie Campbell idzie jak burza! Już wiadomo, że w nadchodzącym sezonie fw 2016/17 będzie można oglądać ją w dwóch kluczowych kampaniach: Isabel Marant oraz Burberry. Na planie sesji wizerunkowej brytyjskiego domu mody towarzyszył jej Callum Turner, a za obiektywem stanął ulubiony fotograf marki – Mario Testino. Efektem ich współpracy jest wyjątkowy projekt łączący dwie artystyczne dziedziny: fotografię i rysunek.
Tradycyjne zdjęcia zostały uzupełnione o ilustracje autorstwa
brytyjskiego artysty Luke'a Edwarda Hall'a.
Dzięki temu zabiegowi klasyczne jesienne trencze oraz mini torebki Burberry otrzymały nowe życie na papierze. Co ciekawe, bieżąca kampania będzie funkcjonować do września i dopiero wtedy pojawi się kolejna duża sesja reklamowa. Burberry, działając według strategii see-now-buy-now, odcina się od podziału na sezony i od zaraz udostępnia do sprzedaży większość projektów, które można zobaczyć w nowej kampanii, m.in. wzorzystą torebkę Patchwork, która zapowiada się na prawdziwy bestseller.
A Patchwork: BURBERRY fw 2016/17
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem kolekcję, zainspirowały mnie zróżnicowane tekstury i barwy przyominające drogocenne klejnoty. Z tego powodu chwyciłem za farby – kocham kolor, a prawdziwą radością było to, że mogłem dowolnie eksperymentować. Miałem szczęście otrzymać wolną rękę i móc zinterpretować ikoniczny trencz na swój własny sposób. Jako brytyjski artysta i projektant, pracę z Burberry, marką zakorzenioną w brytyjskim dziedzictwie i rzemieślnictwie,
traktowałem z prawdziwą przyjemnością.
– Luke Edward Hall
Burberry fw 2016/17