30
03
2017
ARKET: Nowa marka w portfolio Hennes & Mauritz
ARKET
Koncern Hennes & Mauritz AB lansuje nową markę w swoim portfolio. ARKET, bo tak nazywa się premierowy szyld, oznacza kartkę papieru w języku szwedzkim i według wizji jej twórców ma to nawiązywać do skandynawskiej filozofii funkcjonalności. W asortymencie znajdzie się odzież damska, męska i dziecięca, akcesoria oraz dodatki wnętrzarskie i sprzęt do domu. Oferowane będą produkty zarówno marki własnej, jak i innych brandów, także spoza grupy.
Moda według Arket? Ponadczasowa i świeża, a dzięki najwyższej jakości materiałom również przyjemna w noszeniu i wytrzymała.
Nowoczesne, proste i użyteczne projekty mają zachwycać krojami oraz funkcjonalnością. Tę wizję bezbłędnie podkreśla minimalistyczne logo Arket, które stanowi prosty, czarny font na gładkim, białym tle.
ARKET
Salony Arket wystartują jeszcze w tym roku, a pierwszy z nich pojawi się jesienią przy słynnej londyńskiej ulicy zakupowej – Regent Street. Dostępny będzie także sklep online Arket.com, umożliwiający wysyłkę zakupów do 18 europejskich krajów. Dodatkowo, w wybranych filiach Arket pojawią się kawiarnie oferujące kuchnię skandynawską. Ceny ubrań mają być nieco wyższe niż te obecne w głównej marce koncernu, H&M.
„ ”
Arket oznacza kartkę papieru w języku szwedzkim. Nawiązuje to do naszego punktu wyjścia: nordyckiej tradycji funkcjonalnych, wytrzymałych projektów, ale także do pustej kartki, symbolu optymizmu i możliwości, które czujemy, że uda nam się stworzyć dzięki tej nowej marce.
– Ulrika Bernhardtz,
dyrektor kreatywna Arket