17
11
2015
Anna Pięta & Magda Korcz o HUSH Warsaw Winter Stories
HUSH Warsaw #WinterStories
5-6 grudnia, PGE Narodowy
HUSH Warsaw zaprasza na 7. edycję targów autorskiej mody. Ambasadorką wydarzenia została Kamila Szczawińska, u boku której na plakacie wystąpiła córeczka Kalinka. Dwa dni zakupów, ponad 120 autorskich marek i projektantów, a także szeroka oferta mody i zabawek dla dzieci - HUSH Winter Stories to wyjątkowe zakupy u polskich projektantów.
Za projektem stoją Ania Pięta i Magda Korcz, z którymi o koncepcji targów i planach na przyszłość rozmawiałyśmy wiosną, przed letnią edycją pod hasłem #SUMMERCRUSH. Dziś modny duet HUSH Warsaw wraca na MIUMAG, by zaprosić Was na zbliżającą się wielkimi krokami grudniową odsłonę wydarzenia.
Anna Pięta & Magda Korcz
HUSH Warsaw
Jeśli ktoś nigdy nie był na HUSH Warsaw, co musi wiedzieć o Waszych targach, wybierając się na ich zimową edycję?
Magda: Musi wiedzieć, że to najlepsza selekcja marek autorskich - najbardziej znanych i uznanych na rynku w Polsce, ich aktualnych kolekcji na sezon jesień - zima 2015. Jednocześnie to także platforma dla ciekawych debiutów, które przedstawiamy klientom i branży. Podbijamy temat nowych marek na HUSH Warsaw i tym samym najbliższa edycja to aż 50, które na HUSH pojawią się po raz pierwszy. To także bardzo duży wybór biżuterii i dodatków, więc trzeba przyjść i zobaczyć to osobiście, bo zimowa selekcja zapowiada się bardzo smakowicie.
Talerze Look at me plates projektuje Magda Pilaczyńska.
Anka: Dodatkowo mocno poszerzamy strefę dla dzieci, dlatego zapraszamy wszystkie mamy, które szukają oryginalnych rzeczy również dla maluchów. Oprócz mody dla najmłodszych, będą zabawki, książeczki etc. Ciekawostką jest też mała propozycja związana z designem - dekoracyjne talerze Magdy Pilaczyńskiej Look at me plates i marka Tylko, która pokaże coś niezwykłego tzw. Totem mill, czyli mieszacz smaków. Można go sobie samodzielnie zaprojektować. Wszystko po to, by urozmaicić naszą zimową ofertę i dać naszym gościom zupełnie nowe inspirujące produkty.
Twarzą nowego, pięknego plakatu, została Kamila Szczawińska. Na zdjęciu towarzyszy jej urocza córeczka, Kalinka. Jak wspominacie sesję zdjęciową i pracę z małą modelką?
Magda: Kamila to idealna ambasadorka najbliższej edycji HUSH Warsaw przede wszystkim dlatego, bo nosi polskie autorskie marki, byłą twarzą kampanii Messo i w swoich stylizacjach często uwzględnia właśnie rodzimą modę. Poza tym jest otwartą osobą i bardzo profesjonalną modelką, ma lubianą i rozpoznawalną twarz. Kamila jest też świadomą siebie kobietą, mamą, modelką, która ma dwójkę dzieci i bardzo otwarcie mówi o wyzwaniach jakie niesie ze sobą połączenie tych wszystkich ról. To miało ogromne znaczenie w tej sesji.
Anka: Kamila sama zaproponowała, że wystąpi z Kaliną, o czym na początku nawet nie marzyłyśmy. To wszystko razem stworzyło niesamowitą atmosferę na planie i cała ekipa doskonale się dogadała. Kamila i Kalina naturalnie wpisały się z naszą zimową opowieść, a ich kontakt i porozumienie jest tak imponujące, że zupełnie zapomnieliśmy o tym, że jesteśmy w pracy. Kalina oczywiście skradła nam wszystkim serca i dzielnie pracowała z mamą na planie przez kilka godzin, poddając się cierpliwie przebierankom. Swoją drogą widać było jak komfortowo czuje się w naszych HUSH-owych, dziecięcych markach. Perfekcyjnie weszła w rolę małej modelki i bawiła się tą konwencją doskonale. Nie wyobrażam sobie lepszego duetu na planie!
Przeczytaj także: Dlaczego Kamila Szczawińska
jest idealną ambasadorką HUSH Warsaw?
Grudniowe zakupy na PGE Narodowy przebiegną pod hasłem Winter Stories. Spodziewamy się wyjątkowego, zimowego klimatu mikołajkowego. Jakie szczególne atrakcje, oprócz zakupów, planujecie?
Anka: Na pewno cała strefa dla dzieci i pokaz mody dziecięcej jednej z popularnych marek dla dzieci - COOL CLUB. Poza tym będzie sporo atrakcji związanych z naszym tajnym jeszcze projektem #247hush, ale o tym dowiecie się wszystkiego na samym HUSHu, dlatego zapraszamy 5. i 6. grudnia na Stadion Narodowy. To znowu będzie wielkie święto mody, warto skorzystać z tego, że w jednym miejscu goście HUSH mają możliwość poznania tak zróżnicowanej i jakościowej oferty. To jedyna okazja, żeby zdobyć często limitowane projekty i to w bardzo okazyjnych cenach.
Do stale współpracujących z Wami marek w tej edycji, jak zawsze, dołączają nowe. Co wyjątkowo polecacie?
Magda: Od czego zacząć? Trudno nam wyróżnić tu kogoś, bo marki, z którymi współpracujemy na stałe zawsze przygotowują coś nowego. Nieustannie zaskakuje nas ich oferta i inspiracje wykorzystane w nowych kolekcjach! Natomiast jesteśmy ciekawe nowej na naszych targach, a cieszącej się dużą popularnością marki HECTOR & Karger, zapraszamy na ich stoisko, bo przygotowują coś wyjątkowego.
„ ”
Marki, z którymi współpracujemy na stałe zawsze przygotowują coś nowego. Nieustannie zaskakuje nas ich oferta i inspiracje wykorzystane w nowych kolekcjach!
- Anna Pięta & Magda Korcz
HUSH Warsaw
Anka: Dodatkowo będzie mnóstwo nowości. Dużo nowej biżuterii, między innymi 10 DECOART, Moie, Arek Wolski, Avek Design, By Jewellery, Dorota Tomaszewska, nowe marki odzieżowe Olga Jahr, Sans, Zuza Szamocka, Zuza Wychowaniec, Beware i świetny zestaw marek torebek i akcesoriów. Ecid to torby dla wymagających, ale lubiących kolory. Polecamy także dodatki Rookie, Sartolane czy Morini, wśród których szeroką ofertę znajdą dla siebie również panowie. Tak jak przy poprzedniej edycji mamy dla nich duży dział marek typu be spoke oraz ubrań i dodatków szytych na miarę: Bielenia, M.Ceran, Poszetka, Yanko, Cafardini.
Magda Korcz ponownie skomponuje swój ulubiony zapach wraz z Mo61 Perfume Lab.
Gdyby Święty Mikołaj robił zakupy na HUSH-u, co powinien wybrać dla Was, by spełnić Wasze sezonowe marzenia modowe?
Magda: Na pewno kupię kolejny flakon perfum od Mo61 Perfume Lab. Zapach, który ostatnio sobie skomponowałam, idealnie do mnie pasuje. Nie mogę też doczekać się odbioru zamówionego kombinezonu Outfit Format oraz plecaka PAK.IN na laptopa. Absolutnie ujęła mnie jesienna kolekcja Kiss The Frog, więc mój must have jesienno-zimowego sezonu to płaszcz w kolorze rudego lisa! I skorzystam z niewielu okazji, by na gwiazdkowe prezenty zakupić porcelanę od Look at me plates.
Anka: Ja idę znowu w klasyki. Kolejna torebka od Slavy, tym razem mniejsza, bo wielki shopper już mam, klasyczny, ale wyróżniający się doskonałą jakością płaszcz od Diany Jankiewicz i to, co kupuję tradycyjnie na HUSH, czyli zawsze coś od est by eS., Orskiej, Hawrot i Dream Nation. Ja już nie robię zakupów poza HUSH-em, stąd tak długa lista, bo kupuję tylko dwa razy w roku. Koniecznie muszę zbadać nowości i tam też pewnie zostawię część funduszy!
Ania, gdybyś miała wybrać jedną rzecz dla Magdy, co by to było? To samo pytanie do Magdy - co według Ciebie uszczęśliwiłoby Anię, czego sama by sobie nie kupiła?
Anka: Niestety na HUSH-u tyle dobra, że jednej rzeczy wybrać się nie da. To nasz wymarzony dom handlowy, który mamy przez dwa dni, więc jak tu wybrać jedną rzecz? Na pewno kupiłabym Magdzie coś ciepłego i miłego na szare dni, albo przeskalowaną formę od królowej awangardowej włóczki Anny Dudzińskiej, albo coś bardziej dopasowanego do ciała od Bsides i do tego dorzucam biżuterię od Anki Krytyniak, którą Magda tak lubi.
Puszysty sweter od Dudzińskiej to doskonały pomysł na prezent gwiazdkowy.
Magda: Dla Anki kolor - wygodny albo duży! Dlatego po pierwsze sukienka od Confashion, a po drugie sweter z dużymi oczkami z soczyście różowej wełny od Bereniki Czarnoty. Na pewno na zimowe wieczory pod choinką sprawdzi się też piżama Sleepless in Warsaw, ciepła czapka od Robotów Ręcznych i skarpetki KABAK.
Przejrzałyśmy uważnie listę projektantów i jesteśmy zachwycone markami dla maluchów. Według Was do kogo w pierwszej kolejności powinny się udać młode mamy?
Magda: Przede wszystkim najpierw do Morini, żeby kupić duże, piękne torby, w których mieści się wszystko, czego rodzicom potrzeba! Potem po kolei do Muppet Shop po zabawki i mądre książki z wydawnictwa Dwie Siostry, pudło nie nudno - to już kultowa zabawka i idealna na mikołajki!
A potem po kolei do dziecięcych marek, koniecznie tych, które na HUSH są po raz pierwszy: ubranka od Zombie Dash, Softtones czy Maliseven, ubranka w bardzo niesłodkim, ale ukochanym przez dzieciaki stylu. Mamy też piękne akcesoria w postaci kocyków i pościeli od Monamoon i Lola y Lolo. Zimowa edycja wypada w Mikołajki, więc musiałyśmy zadowolić najmłodszych wybornym wyborem! Dzieciaki, przyprowadźcie koniecznie rodziców, dla nich też mamy sporo nowości.
#WinterStories
Tylko tutaj masz dostęp do tak wyselekcjonowanej oferty, limitowanych kolekcji i rynkowych nowości. Bilet wstępu na wydarzenie kosztuje 10 zł. Na HUSH-u spotkasz profesjonalne marki i projektantów, u których zakupy to czysta przyjemność, a odpowiednia oprawa wydarzenia pozwoli Ci znaleźć to, czego naprawdę szukasz, czyli ubrania i dodatki na sezon jesień - zima 2015, a także propozycje prezentów dla niej, dla niego i najmłodszych.
HUSH Warsaw startuje już 5. grudnia o 11:00.
7. Edycja HUSH Warsaw
wydarzenie na Facebook.com
5 i 6 grudnia 2015, PGE Narodowy
sobota: 11:00-19:00
niedziela: 11:00-18:00