20
08
2018
Anna Ewers w kampanii LIU JO #Glamourizing fw 2018/19
LIU JO fw 2018/19
Kobieca siła stanowi nieodłączny element filozofii LIU JO.
W nowym sezonie włoska marka celebruje tę wartość
na kartach kampanii z udziałem Anny Ewers.
Sesja powstała w minimalistycznej przestrzeni studia zdjęciowego, co pozwoliło na maksymalne wyeksponowanie postaci niemieckiej top modelki i emanującej z niej pewności siebie. Za obiektywem stanął duet Mert&Marcus – niepodważalni mistrzowie obrazu, a całość zamknieto pod hasłem #Glamourizing, pod którym kryje się przekonanie, że bycie glamour pozwala na ekspresję osobowości w najbardziej swobodny sposób.
Hasło kampanii #Glamourizing niesie ze sobą wielką siłę płynącą
ze znajomości siebie i umiejętności podkreślania atutów. Nowa
kolekcja LUI JO fw 2018/19 uwydatnia kobiecą indywidualność i styl.