27
05
2014
Anja Rubik jak mln dolarów w kampanii Alexander Arne
Anja Rubik dla Alexander Arne
Biżuteryjny dom Alexander Arne już od końca XIX wieku obsypuje rosyjskie elegantki wspaniałymi klejnotami. Początkowo zakład działał wyłącznie w Sankt Petersburgu, gdzie jego założyciel Victor Arne utrzymywał bliskie relacje z jednym z najsłynniejszych złotników i jubilerów w historii, Carlem Fabergé, dla którego na specjalne zamówienie wykonywał błyskotki z oszlifowanych kamieni. Marka do dzisiaj kontynnuje wypracowane w przeszłości tradycje, najwyższą jakość i unikalny warsztat łącząc dodatkowo z nowoczesnym designem i innowacyjnymi metodami obróbki szkliwa.
Filozofia praktykowana przez zespół kreatywny Alexander Arne opiera się na czterech maksymach: poświęceniu, twórczej odpowiedzialności, perfekcji wykonania oraz oryginalności rękodzieła. Do tego kwartetu zasad nawiązuje geometria logo marki, które przedstawia symbol nieskończoności jako metaforę ciągłego dążenia do doskonałości.
Wcześniej w kampaniach Alexander Arne można było oglądać m.in. Julię Restoin-Roitfeld, a w nowym sezonie twarzą kolekcji została polska topmodelka Anja Rubik. Niesamowicie zmysłowe ujęcia z jej udziałem przybrały formę kolaży: na czarno-białe portrety nadrukowano osobno zdjęcia kolorowej biżuterii, tworząc zupełnie magiczny, filmowy klimat.
Anja Rubik dla Alexander Arne
Anja Rubik dla Alexander Arne