02
12
2015
Ania Jagodzińska w kampanii toreb SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
Awangardowa prostota, surowość i niemal architektoniczna forma – oto najnowsza kolekcja toreb SLAVA Varsovia w pigułce.
Twarzą kampanii została światowej sławy modelka Anna Jagodzińska, która stanęła przed obiektywem Zuzy Krajewskiej. Z serii czarno-białych portretów wyłania się charyzmatyczna, inteligentna kobieta, z której bije zarówno siła, jak i delikatność. Fotografka w piękny sposób uchwyciła nieoczywistą kobiecość i klasyczne piękno, które stanowią kwintesencję stylu marki.
Projektantka SLAVA Varsovia – Anna Szydłowska – stawia na różnorodne modele, które łączy staranne wykończenie, subtelne dodatki i słowiańska pasja. Nowa linia składa się z dziesięciu projektów konsekwentnie ascetycznych, uszytych ze szlachetnych, wysokogatunkowych, włoskich skór.
Kolorem przewodnim brandu niezmiennie pozostaje czerń, jednak w tym sezonie po raz pierwszy paleta została przełamana srebrną kopertówką.
W kolekcji debiutuje także motyw koła – na jego bazie powstał bucket bag, do którego inspiracją był worek tworzony m.in. przez plemiona Indian Wayuu. Ta sama forma widoczna jest również w małej, pudełkowej torebce z grubym skórzanym pasem na rękę, natomiast płaski shopper posiada wycięty w skórze kształt koła. Do wyboru są także charakterystyczne dla SLAVY minimalistyczne, duże shoppery oraz torba XL z szerokim pasem typu hobo.
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia
SLAVA Varsovia