10
02
2017
Angielski krajobraz w kampanii Burberry February 2017
Burberry February 2017
Dom mody BURBERRY kontynuuje nowo przyjętą strategię see-now-buy-now
i ujawnia zwiastun nowej kolekcji.
Całość projektów na bieżący sezon zainspirowana została pracami angielskiego rzeźbiarza Henry'go Moore'a. Za obiektywem nastrojowej kampanii Burberry February 2017 z udziałem Amber Witcomb i Toma Fool stanął Josh Olins. Zamglone, pokryte rosą pola w tle przywołują klimat Wichrowych Wzgórz i doskonale oddają ducha brytyjskiego krajobrazu. Chłodną aurę uzupełniają ciepłe dzianiny i oversizowe płaszcze.
Na ekranie spotu, który dopełnia serię zdjęć, pojawia się również jedna z rzeźb Moore'a – Sheep Piece. Sesję zorganizowano na terenie dawnej posiadłości artysty oraz jego atelier, dziś znanych jako Henry Moore Studios&Gardens, zlokalizowanych w hrabstwie Hertfordshire.
Pokaz nowej kolekcji Burberry odbędzie się 20 lutego. Na wybiegu obok sylwetek na sezon spring 2017 pojawią się także wybrane dzieła Henry'go Moore'a.
Tuż po show wszystkie projekty natychmiast trafią do sprzedaży.
Burberry February 2017