27
05
2016
Alexander Wang przyjmuje strategię see-now-buy-now
Alexander Wang fw 2016/17
Kolejny projektant zadeklarował wprowadzenie strategii see-now-buy-now.
Obecny sezon w modzie stoi pod znakiem zmian na stanowiskach dyrektorów kreatywnych w domach mody oraz lansowania zasady podziwiaj i kupuj od razu, która ma równie duże grono zwolenników, jak i przeciwników. Kolejnym designerem zainteresowanym tym konceptem jest Alexander Wang. Sprzedaż natychmiastową jego odzieży zainicjuje linia Resort 2017, której zapowiedź pojawi się na wybiegu podczas show Spring 2017 we wrześniu.
Kolekcja wiosenna trafi jednak do sklepów dopiero w trakcie sezonu, a nie zaraz po pokazie. Nowojorski projektant dołączył więc do marek takich jak Burberry, Tom Ford, Tommy Hilfiger czy Michael Kors, które zaadaptowały rewolucyjną strategię. Za podobnym rozwiązaniem opowiada się również Olivier Rousteing z Balmain, który planuje w przyszłości wprowadzić wybrane projekty do błyskawicznej sprzedaży.
Alexander Wang fw 2016/17
„ ”
Od kilku sezonów ujawniamy ujęcia linii T by Alexander Wang oraz kolekcji męskiej w momencie ich pojawienia się w sklepie. Mamy bardzo pozytywny odzew ze strony klientów i postanowiliśmy wypróbować podobną strategię w kontekście linii ready-to-wear i pre-collections. Uważamy, że skrócenie czasu pomiędzy ujrzeniem kolekcji
a jej dostępnością w sklepie kreuje poczucie bezpośredniości i generuje
podekscytowanie na poziomie sprzedażowym.
– Alexander Wang