29
12
2015
Najważniejsze beauty wydarzenia roku #MIUMAGawards2015
Gold 001 od Pat McGrath
TOP 12 wydarzeń beauty roku
#MIUMAGawards2015
Mijający rok obfitował w efektowne premiery, ważne debiuty i istotne zmiany personalne. Domy mody prześcigały się w lansowaniu nowych zapachów, kultowe kosmetyki promowały znane nazwiska, a ikoniczne produkty powracały w odświeżonych odsłonach.
Wśród polskich akcentów najjaśniejszym blaskiem rozbłysła Anja Rubik i jej autorski zapach Original, który w tym roku doczekał się międzynarodowej kampanii z oczywistym udziałem top modelki. Perfumy, które skomponowała w 2014, w ostatnich miesiącach trafiły na półki paryskiego colette oraz do urodowego działu net-a-porter.com, rozkochując w sobie międzynarodowe trendsetterki.
W kategorii makijażowej nowa fala popularności zalała ikoniczną wizażystkę, Pat McGrath, która stworzyła unikatowe produkty - Gold 001 oraz Phantom 002. Dostępne w limitowanych edycjach, promowane na Instagramie i owiane tajemnicą, stały się obiektem totalnego pożądania.
Kategoria: MAKIJAŻ
Phantom 002 - kolejna premiera 2015 od Pat McGrath.
Gold 001 oraz Phantom 002
Pat McGrath została uznana przez magazyn VOGUE za jedną z najbardziej wpływowych makijażystek na świecie. W tym roku rozszerzyła działalność, tworząc autorską markę. Jej debiutanckim kosmetykiem okazał się złoty pył Gold 001. Iskrzący pigment po raz pierwszy przedstawiono na ustach i oczach modelek podczas pokazu Prada SS 2016 w Mediolanie.
Kolejna nowość pomysłu Pat McGrath – Phantom 002 – została tajemniczo zapowiedziana na oficjalnym Instagramie wizażystki, a później zaprezentowana podczas kolacji w brooklińskiej restauracji Kellogg’s Diner. McGrath dokonała z użyciem Phantom 002 metamorfozy modelek (Sahara Lin, Cuba Tornado Scott) i artystów (DeSe, Tavi Gevinson).
Wielofunkcyjny metaliczny pigment w odcieniach fuksji, złota, różu i błękitu jest dostępny w zestawach z dwoma pędzlami, czarnym eye glossem oraz żelowym eyelinerem. Podobnie jak Gold 002, nowość może być aplikowana zarówno na powieki i brwi, jak i usta czy policzki. Specjalna paleta w cekinowej sakiewce została wyprodukowana w limitowanej ilości 1200 sztuk i kosztuje $240.
CHANEL Rouge Noir w specjalnej edycji 2015
LE VERNIS 18 Rouge Noir
W 2015 roku minęło dokładnie 20 lat od czasu powstania jednego z najbardziej kultowych lakierów do paznokci wszech czasów. Kolor 18 Rouge Noir od CHANEL, bo o nim mowa, został skomponowany w 1995 roku jako nowa, głęboka, szalenie nasycona, mroczna czerwień. O jego ponadczasowości stanowi połączenie kontrastów - intensywności i delikatności - metafory kobiecości.
Do premierowej prezentacji nowego lakieru doszło w szykownej atmosferze paryskiego show. Początkowo w Stanach Zjednoczonych był sprzedawany pod nazwą Vamp, rok po roku stając się dla działu urody CHANEL inspiracją do kolejnych, wieńczonych sukcesem kolorystycznych eksperymentów. Rouge Noir przetrwał 40 sezonów, budując własną legendę, pracując na status kultowego.
Tegoroczna edycja LE VERNIS 18 Rouge Noir to ten sam ikoniczny kolor, ale w specjalnej buteleczce z bordowym logo oraz wyjątkowym towarzystwie burgundowej palety. Powstała wokół niego cała świąteczna kolekcja - skrojona na miarę sezonu Holiday 2015. Gwiazda kolekcji pojawiała się w znakomitym towarzystwie zuchwale lśniącej, perłowej emalii LE VERNIS 757 - Rose Fusion oraz LE TOP COAT LAMÉ.
Strobing królował na backstage'u pokazu Dolce & Gabbana FW 15/16.
Bye bye contouring, hello strobing
Nowe hasło w makijażowym słowniku? Strobing! Ta technika wizażu szturmem zdobywa nie tylko wybiegi, ale i konta na Instagramie dzięki hashtagowi #strobing. Strobe oznacza światło stroboskopowe, a celem strobingu jest osiągnięcie maksymalnego rozświetlenia twarzy i zaakcentowania wszystkich obszarów, na które naturalnie pada słońce.
Ich rozjaśnienie sprawia, że cała buzia zaczyna błyszczeć wewnętrznym światłem i uzyskuje zdrową poświatę. Highlighter nakładasz więc na wszystkie wystające punkty, które oświetla padające na twarz słońce: mostek nosa, kości policzkowe, czubek brody, łuk kupidyna, centrum czoła i kości brwiowe. Efekt? Jakby wilgotna, pełna zdrowego blasku cera.
Technika strobingu pozwala na użycie samego rozświetlacza – możesz więc zrezygnować z bronzera i efektu opalonej skóry na rzecz cery świeżej i promiennej. Odpowiednia ilość highlightera samodzielnie podkreśli cechy twojej twarzy. Przewaga strobingu nad konturowaniem? Trudno popełnić błąd jak w przypadku bronzera, który może wyglądać nienaturalnie, szczególnie jeśli jest nałożony w zbyt dużej ilości.
Pomadka CHANEL Rouge Coco w kolorze Gabrielle to królowa kolekcji.
Nowa paleta CHANEL Rouge Coco
Wiosną 2015 CHANEL zadebiutowało z kultową pomadką Rouge Coco w nowej odsłonie. Formuła szminki jest jeszcze bardziej aksamitna, odżywcza i nawilżająca, a to dzięki zawartości ekskluzywnych składników, między innymi kompleksu z olejku jojoba, masełka z mimozy, wosku ze słonecznika i sylikonów, które gwarantują wyjątkową trwałość i połysk.
Paleta 24 odcieni została podzielona na pięć specjalnych sekcji kolorystycznych, spośród których każda dedykowana jest innym istotnym postaciom z życia Gabrielle Coco Chanel. I tak oto czerwienie to wspomnienia kochanków, neutralne odcienie nude powstały na cześć rodziny, romantyczne róże dedykowane sa przyjaciołom, koralowe oranże muzom, a głębokie śliwki artystom.
Kto należał do najbardziej intymnych kręgów paryskiej projektantki? Analiza historii kryjących się za poszczególnymi odcieniami może być ekscytująca niczym czytanie osobistych zapisków w pamiętniku. Poza kilkoma, które powstały w nawiązaniu do samej designerki (Gabrielle, Coco oraz Mademoiselle), większość to bezpośrednie nawiązania do postaci z jej biografii.
Kategoria: ZAPACHY
Anja Rubik w kampanii zapachu Original
Międzynarodowa kampania Original
Perfumy Original są efektem wieloletniej pracy nie tylko nad urzekającą mieszanką, ale również spójną kampanią reklamową i unikatowym designem. W ten sposób powstał w pełni autorski, przemyślany projekt, który napawa dumą. Anja czerpała inspiracje z przejmujących fotografii Roberta Mapplethorpe’a - jednego z najlepszych portrecistów XXI wieku.
Na jego zdjęciach idealny kontrast czerni i bieli wydobywa prawdziwe, czyste piękno zarówno z ludzi, jak i kwiatów, które z pasją portretował i ta sama minimalistyczna kolorystyka króluje w promującej perfumy kampanii autorstwa Paoli Kudacki. Dodatkiem do zdjęć jest czarno-biały spot z kawałkiem I Love You Woodkid'a w tle.
Czym pachnie Anja? To lilia, zielona herbata, różowy pieprz i akcenty żywiczne połączone w proporcjach podkreślających kobiecość, dążenie do niezależności i pewność siebie. Flakony w Polsce można kupować w salonach Inglot, a na całym świecie, po gwiazdorskiej premierze w paryskim colette, dodatkowo przez net-a-porter.com.
Fokus na flakon: Moschino & Decadence
Skandaliczny przerost formy nad treścią? Nie w tych przypadkach! Zapachy Fresh Couture Moschino i Decadence Marca Jacobsa nie tylko świetnie wyglądają na toaletce, ale także genialnie pachną! Nazwa Moschino Fresh Couture, jak i błękitna kolorystyka, odwołują się do efektu świeżości. Na wybiegu pachnący spryskiwacz zaprezentowała Bella Hadid, natomiast twarzą kampanii reklamowej została Linda Evangelista.
Supermodelka wcieliła się w rolę perfekcyjnej gospodyni domowej polerującej okna, a stylizację dopełniły takie szczegóły jak błękitny szlafrok i szykowny makijaż w stylu lat 50. Za obiektywem stanął Steven Meisel, który był także odpowiedzialny za sesję wizerunkową pierwszej kolekcji Scott'a dla Moschino w 2014 roku. Perfumy stanowią mieszankę mandarynki, bergamotki, ylang ylang, maliny, piwonii, osmantusa, paczuli oraz ambroksu.
Linda Evengelista została twarzą kampanii Moschino Fresh Couture.
Decadence podkreśla charakter marki Marc Jacobs dzięki odważnej stylizacji, luksusowemu rzemiosłu i rewolucyjnemu designowi flakonu, który zainspirowała jedna z kultowych torebek MJ o nazwie Trouble. Szklaną it bag na łańcuszku, utrzymaną w palecie bogatych, szmaragdowo-zielonych odcieni, wieńczą wyrafinowane detale: egzotyczny korek z wzorem skóry pytona i czarny jedwabisty frędzel dodają wyrafinowanego stylu. Aksamitny kartonik z logo wytłoczonym w złocie gwarantuje okazałe wykończenie całego projektu.
Adriana Lima pojawiła się w kampanii Marc Jacobs Decadence.
„ ”
Dla mnie Marc Jacobs to synonim nowoczesnej elegancji z pazurem. Od lat jestem fanką jego zapachów i projektów, więc tym większym zaszczytem jest bycie twarzą Decadence.
– Adriana Lima
Pierwszy zapach MIU MIU
Pierwsze perfumy MIU MIU
Dom mody MIU MIU jest zakochany w kobiecie pełnej sprzeczności: inteligentnej i frywolnej, zabawnej i odważnej, poważnej, choć swobodnej, kobiecej i wyzwolonej. To właśnie dla niej powstał pierwszy zapach sygnowany logo marki. Miuccia Prada dobrze rozumie, że moda nie jest powierzchowna, lecz wyraża stosunek do otaczającego świata.
Podobnie można zdefiniować debiutanckie perfumy spod szyldu MIU MIU. Zapach ten jest rodzajem kaprysu: nie można go zamknąć w żadnych kategoriach, bo nie chce być w nich zamknięty. Liczy się młodość, kobiecość, wolność i zaufanie, które mają swoje źródło w pewności siebie. Kompozycję otwierają eleganckie i zmysłowe akordy konwalii, jaśminu i absolutu z róży oraz syntetyczne nuty zielone.
Miękki, świeży, młody aromat zestawiony jest z głębokim, ziemistym otoczeniem, bazującym na zupełnie nowym składniku – drewnie Akigalawood o pikantnym, pieprznym aromacie, podobnym do paczuli, ale niewyczuwalnym jako ten składnik. To on dodaje mrocznej tajemniczości do subtelnego bukietu kwiatów. Twarzą zapachu została Stacy Martin.
Kategoria: WYDARZENIA
Produkty do makijażu H&M Beauty weszły do sprzedaży jesienią 2015.
Nowy dział w H&M: Sekcja beauty
Odzieżowy gigant H&M jesienią 2015 rozszerzył swoją ofertę o nowy dział beauty. W linii znalazło się w sumie 700 produktów, a wśród nich kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne oraz gadżety, np. pędzle do makijażu. Część produktów jest chwilowo niedostępna, ale z każdym kolejnym miesiącem mają one pojawiać się w sklepach.
Najświeższa porcja nowinek z działu beauty to przede wszystkim kosmetyki do włosów i ciała oraz akcesoria, które dopełniają kolekcję makijażową. Równocześnie metamorfozie poddano opakowania kosmetyków, które zyskały teraz minimalistyczny design, a także rozwinęła się strefa beauty na stronie internetowej H&M.com. Twarzą H&M Beauty została Sasha Pivovarova, która stanęła przed obiektywem Cuneyt Akeroglu.
Johnny Depp w kampanii Dior Sauvage
Johnny Depp w kampanii Dior Sauvage
Jesienią 2015, po raz pierwszy od dziecięciu lat, Dior otworzył nowe terytorium zapachowe dla mężczyzn. Mieszanka autorstwa François Demachy ma w sobie duszę marki i wywołuje doznanie dla zmysłów godne najwybitniejszych klasyków gatunków. Wyraźna, mocna i świeża kreacja wyraża spełnionego mężczyznę – autentycznego i prawdziwego.
Wieść o tym, że twarzą męskiej nowości Dior zostanie Johnny Depp, obiegła cały modny świat już na początku czerwca. Aktor nigdy dotąd nie użyczył swojego wizerunku zapachowi i nie wcielał się w inne role niż te, które stawały się milowymi krokami w jego olśniewającej karierze. Perfumy Savauge Dior wydają się być stworzone właśnie dla niego.
Johnny Depp jest artystą tajemniczym i nigdy niepozostającym w wytyczonych ramach. Jego filmowe kreacje składają się na portret aktorskiego geniusza, zdolnego zarówno do odtwarzania postaci otwartych i szczerych, jak i mrocznych oraz melancholijnych. Dla Dior Depp zaangażował się bez granic - stał się uosobieniem Sauvage, nowoczesnym mężczyzną, który nie lęka się trudów poszukiwania i nie wstydzi się emocji.
„ ”
Przy tworzeniu Sauvage punktem wyjścia był mężczyzna. Pragnąłem stworzyć zapach męskości bez kompromisów. Obraz mężczyzny ponadczasowego, wykraczającego poza ramy przemijających trendów.
– François Demachy, Kreator zapachów Dior
Polska strona Estée Lauder dostępna jest pod adresem esteelauder.pl.
Start polskiej strony Estée Lauder
Latem pod adresem esteelauder.pl ruszyła polska strona amerykańskiej marki. To wyjątkowa, intuicyjna w użyciu strona, łącząca nowoczesny i odważny design z nowatorską technologią. To miejsce w sieci będące sklepem internetowym, źródłem inspirujących treści redakcyjnych oraz ocen i recenzji produktów.
Nowoczesny i ambitny projekt zachęca do głębszego zainteresowania się etosem i filozofią Estée Lauder. Strona czerpie z dziedzictwa marki opartego na trzech filarach – luksusie, innowacji i najwyższej jakości obsłudze klienta. Dział The Estée Edit obejmuje autorskie teksty redakcyjne rozmieszczone harmonijne na stronie esteelauder.pl.
Jennifer Lawrence w kampanii Dior Addict
Armia gwiazdorskich ambasadorek
Koncerny Lancôme, Estée Lauder oraz Dior, lansując sezonowe nowości, sięgnęły po wpływowe nazwiska, mianując ikoniczne super gwiazdy swoimi ambasadorkami. Caroline de Maigret sparowała się z Lancôme, komponując między innymi kolekcję do makijażu Mes Incontournables de Parisienne.
To praktyczna paleta zamknięta w stylowej kopertówce, którą możesz w ciągu dnia trzymać w torebce, a wieczorem zabrać na imprezę, by w każdej chwili móc dopracować swój szykowny, naturalny i pełen charakteru look. Dior natomiast, promując kultową pomadkę Dior Addict, zaangażował Jennifer Lawrence, która wystąpiła na zdjęciach oraz w teaserze video i filmie.
Obowiązki twarzy i ambasadorki Estée Lauder przez cały rok pełniła wytrwale Kendall Jenner, stając się między innymy twarzą zapachu Modern Muse Le Rouge. Zapach powstał z myślą o seksownej i pewnej siebie kobiecie, a symbolem jej postawy jest czerwień - kolor wyrażający jej personalny styl i sposób bycia. Muza Le Rouge ma odwagę inspirować śmiałością, ponadczasową elegancją i godną pozazdroszczenia pewnością siebie.
Lucia Pica objęła stery w sekcji makijażu CHANEL dokładnie 1 stycznia 2015.
Lucia Pica na straży makijażu CHANEL
Marka CHANEL w mijający rok wkroczyła z nowym, kluczowym nazwiskiem w swoim artystycznym teamie. Lucia Pica, włoska wizażystka od dawna współpracująca z paryskim domem mody przy kampaniach beauty, została mianowana nowym Global Creative Make-up and Color Designer, a swoje stanowisko oficjalnie objęła 1 stycznia 2015, wreszcie zajmując wolne od dwóch lat miejsce Petera Philipsa.
W ostatnich miesiącach w dużej mierze od niej zależało, jakie kolory podbijały nasze serca w minionych sezonach. W branży Pica słynie z zamiłowania do zuchwałych czerwieni, bystrych oranżów i lazurowych turkusów, co było wyraźnie widoczne latem, kiedy lansowała kolekcję Méditerranée.
Przeczytaj także: TOP 10 zapachów 2015,