30
08
2016
Kenzo World: Roztańczona kampania nowego zapachu
Kenzo World
Nowy, właśnie odkryty zapach Kenzo World to pierwsza kompozycja spod szyldu Kenzo od czasu przejęcia sterów domu mody przez duet Carol Lim i Humberto Leon.
Perfumy lansuje surrealistyczna kampania w stylu teledysków muzycznych. Na ekranie spotu wystąpiła aktorka i tancerka Margaret Qualley, która dała popis swoich niezwykłych możliwości tanecznych. Za obiektywem kamery stanął Spike Jonze, reżyser znany m.in. z filmu Ona, a choreografię przygotował Ryan Heffington, pomysłodawca tanecznych ruchów wokalistki Sia w teledysku Chandelier.
Film Kenzo World prezentuje nowoczesny, spontaniczny taniec we wnętrzach opuszczonego hotelu, a dynamiczną całość wieńczy kadr wielkiego, kwiatowego oka, symbolu marki Kenzo i inspiracji stojącej za nową mieszanką, odzwierciedloną także w kształcie flakonika. Buteleczka skrywa w środku kwiatowo - drzewny miks, który otwierają nuty czerwonych owoców. Dalej wyłaniają się kwiatowe akordy piwonii i egipskiego jaśminu, a całość wieńczy ambroksan.
„ ”
Wszystkowidzące oko to główny motyw kolekcji, który nawiązuje do siły
trzeciego oka i duchowej ochrony.
– Humberto Leon & Carol Lim
Kenzo World