09
06
2016
JAC i Frida Gustavsson w kampanii Belles de Nina
NINA RICCI Belles de Nina
Dom mody Nina Ricci ujawnił właśnie kampanię dwóch odsłon
nowych perfum z linii Nina.
Sesja prezentuje dwie skrajności niczym yin i yang: ciemnowłosa JAC Monika Jagaciak w granatowej sukience symbolizuje mocniejszą odsłonę mieszanki, a blondwłosa, ubrana w biel Frida Gustavsson pozuje z lżejszą kompozycją. Obie modelki (a prywatnie również najlepsze przyjaciółki), podobnie jak perfumy, które reprezentują, stanowią swoje przeciwieństwa i doskonale się uzupełniają.
Frida, ambasadorka zapachów Nina od 2013 roku, ma uosabiać promienny i skrzący miks NINA, natomiast Jac została twarzą wersji LUNA – tajemniczej i zmysłowej.
NINA RICCI Belles de Nina
Składniki nowych zapachów Nina Ricci ukryto we flakonikach w kształcie jabłka z listkiem, które różnią się od siebie jedynie kolorem. Lunę, skomponowaną przez duet Christophe Raynaud i Marie Salamagne, otwiera połączenie karmelu i kwiatu pomarańczy, które dalej rozwija się w wanilię i drzewo sandałowe. Z kolei oryginalna Nina powstała w 2006 roku dzięki pracy i talentowi perfumiarza Olivier'a Cresp'a. W jej nutach królują cytryna amalfi, zielone jabłko, pralina, bieluń i piżmo.
Jasność i delikatność, intensywność i ciemność – Nina i Luna razem tworzą tandem doskonały. Perfumy dostępne będą w pojemnościach 30 ml, 50 ml i 80 ml.
NINA RICCI Belles de Nina
NINA RICCI Belles de Nina
NINA RICCI Belles de Nina