03
03
2014
Backstage beauty: Kobaltowy mani & make-up by Kenzo / Fall '14
Kenzo Fall 2014, backstage beauty
Humberto Leon i Carol Lim, para dyrektorów kreatywnych Kenzo, w zaledwie dwa lata przeistoczyła nieco zapomniany francuski dom mody w trendsetterską markę, której filozofię wyznają hipsterzy od nowojorskiego Williamsburga aż po tokijską Shibuyę.
Wykorzystując doświadczenie zdobywane od 2002 roku w Opening Ceremony, założonej przez nich sieci showroomów, uczynili charakterystyczne, pokryte printami kolekcje Kenzo obiektem pożądania blogerek, redaktorek i modelek.
Przed pokazem tego, co przygotowali na sezon FW 14/15, pomagał im topowy wizażysta z Big Apple - Aaron de Mey. Cała trójka współpracowała ze sobą już wielokrotnie przy okazji prezentacji kolekcji OC w Nowym Jorku, a teraz spotkali się w Paryżu, by razem wykreować make-up, który stanie się kultowy jak słynne bluzy Tiger, które permenentnie oznaczone są jako Sold Out.