07
04
2025
Phlov prezentuje wiosenne nowości na 2025 rok
Marka Phlov by Anna Lewandowska nie zwalnia tempa. Wiosną do oferty dołączyło aż 9 nowych produktów w odświeżonych opakowaniach i z dopracowanymi składami. Nowości z linii SELF-TAN, SUNFLOW oraz BODY CARE odpowiadają na aktualne potrzeby pielęgnacyjne i sezonowe trendy.
Opalenizna bez słońca? SELF-TAN to hit sezonu
Produkty samoopalające to jeden z najsilniejszych trendów w kategorii beauty. Phlov odpowiada na rosnące zainteresowanie bezpieczną opalenizną i rozszerza linię GLOW o dwa nowe produkty: SELF-TAN DROPS do twarzy oraz SELF-TAN FOAM do ciała. Oba zapewniają efekt naturalnej, zdrowej opalenizny już po kilku godzinach, nie pozostawiają smug i dbają o nawilżenie skóry.
SPF w nowym wydaniu – SUNFLOW
W odpowiedzi na oczekiwania klientek, marka odświeżyła i wzbogaciła linię ochrony przeciwsłonecznej. Do serum SPF30 i SPF50 dołączyły nowe: FACE CREAM SPF50 i BODY LOTION SPF30 – teraz w pomarańczowych tubach, z nowym zapachem aloesu i imbiru.
– Wzbogaciliśmy formulacje, by zapewnić jeszcze skuteczniejszą i dłuższą ochronę przed promieniowaniem. Nowe opakowania są wygodne i praktyczne – idealne zarówno do codziennej pielęgnacji, jak i na wakacje – informuje marka.
BODY CARE – pielęgnacja ciała na nowym poziomie
Nowa odsłona linii do ciała obejmuje pięć produktów: żel pod prysznic, dwa peelingi (solny i cukrowy) oraz dwa balsamy: ujędrniający i modelujący. Składniki aktywne zostały dobrane tak, by wspierać efekty treningów, ujędrniać i nawilżać skórę. Całą linię łączy świeży zapach różowego pieprzu i mandarynki.
– Postawiliśmy na działanie wielopoziomowe – nawilżenie, wygładzenie, redukcję cellulitu i poprawę elastyczności. To kosmetyki, które realnie wspierają aktywny styl życia – podkreśla Phlov.
Nowości to także początek większych zmian – marka modernizuje etykiety, wprowadza lżejsze opakowania i rozszerza etykietowanie o język angielski. Wszystko po to, by odpowiedzieć na oczekiwania klientek i rozwijać się także na rynkach zagranicznych.