Beauty

Donatella Versace, dyrektor kreatywna Atelier Versace, które stanowi część couture włoskiego domu mody, właśnie ujawniła wspaniałą niespodziankę, jaką opracowała dla swoich klientek na wiosnę. Jeszcze w tym miesiącu do sprzedaży w wybranych butikach marki oraz w Harrods trafią trzy nowe zapachy inspirowane stylem, jaki w latach 90. na wybiegu lansował jej brat - Gianni. Gianni Versace Couture będzie niespotykaną, pachnącą linią złożoną z trzech bardzo różnych kompozycji, które Donatella stworzyła, inspirując się muzyką.

 

Każdy z geometrycznych flakonów (jedne z najlepszych buteleczek ostatnich lat!) został opakowany we wdzianko z mięciutkiej skóry nappa, którą dom mody często wykorzystuje do odszywania kolekcji. Liliowy, skomponowany przez Alexandrę Kosinski, to połączenie mimozy, piżma i heliptropu. Błękitny, za który odpowiedzialny jest Aurelien Guichard, pachnie piżmem i midałami. Różowy, dzieło Antoine Mezonde, to natomiast wdzięczna mieszanka jaśminu, róży i ylang-ylang.

 

Perfumy będą sprzedawane wyłącznie w pojemności 100 ml. Buteleczka ma kosztować około 470 dolarów.

zobacz na jednej stronie