12
09
2019
Zalando Free to be: Ważne przesłanie kampanii AW 19
Zalando Free to be AW 19
W nowym sezonie ZALANDO celebruje prawdziwych
ludzi i ich historie, które wyrażają znaczenie słów free to be.
Bohaterami kampanii AW 19 stały się osoby, którzy mają różne sylwetki, łamią stereotypy lub przeciwstawiają się tradycyjnym rolom przypisanym do płci. Mają odwagę pokazać światu kim są naprawdę, a moda jest dla nich jednym z sposobów na wyrażanie swojej osobowości. Spot stanowi kolejny krok w misji Zalando, jaką jest tworzenie marki, która wyraża i reprezentuje codzienność milionów konsumentów w całej Europie.
W spocie można oglądać modelkę Alice Hurel, która choruje na łysienie, Leroya Mokgatle, nastoletniego baletmistrza, modelkę plus size Felicity Hayward, kwestionującego normy i definiowanie płci Rain Dove, modelkę ruchu body positive Emily Bador, a wreszcie Frances Dunscombe, która zaczęła zajmować się modelingiem w wieku 82 lat oraz supermodelkę i aktywistkę Adwoa Aboah.
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19
Zalando Free to be AW 19