24
01
2024
Victoria Beckham - produkty modowe i beauty. Które warto wybrać?
Instagram @victoriabeckham
Najbardziej szykowna ze wszystkich Spice Girls, piosenkarka,
modelka i projektantka. Victoria Beckham ma niejedno oblicze,
jednak w ostatnim czasie skupia się głównie na tym ostatnim.
Prowadząc swoją markę i projektując odzież dla
nowoczesnych kobiet spełnia się zawodowo
oraz jako mama 4 dzieci.
My przyglądamy się interesom Brytyjki, które od lat
budzą zainteresowanie mediów.
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham - ikona stylu
Victoria Beckham, znana jako jedna z najbardziej wpływowych
postaci w świecie mody, bez wątpienia zasługuje na miano
ikony stylu. Jej ewolucja z byłej członkini Spice Girls
w renomowaną projektantkę mody stała się inspiracją dla
wielu w dążeniu do celu oraz osiągania swoich marzeń
bez względu na komentarze innych i nieprzychylny PR.
Beckham nie tylko zdobyła uznanie za swoją zdolność do tworzenia eleganckich i nowoczesnych kolekcji, ale także za przekształcenie swojego indywidualnego stylu w globalny trend. Jej minimalistyczny, ale zawsze szykowny sposób noszenia się przyciąga uwagę zarówno wśród gwiazd, jak i naczelnych it-girls z Instagrama.
Jej wpływ na światowe trendy mody jest niezaprzeczalny, a jej
kreacje zdobią ciała wielu znanych osobistości.
Victoria nie tylko tworzyła kolekcje odzwierciedlające jej unikalny
gust, ale również udowodniła, że potrafi z powodzeniem
przekształcać swoją pasję w biznes. Jej marka
stała się synonimem luksusu i nowoczesności.
Przejście od muzy projektanta do dyrektora kreatywnego własnej marki było czymś naturalnym, napędzanym wieloletnią obsesją na punkcie designu i sztuki, autentyczną i skrupulatną dbałością o szczegóły oraz wyraźnie luksusową wrażliwością, która rozpala wyobraźnię. Mimo że Victoria próbowała w wielu stylów, jej niekonwencjonalny sposób noszenia się zawsze był na ustach prasy.
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham - marka modowa
Marka modowa sygnowana imieniem i nazwiskiem Victorii
Beckham powstała w 2008 roku i składała się na początku
z 10 projektów sukienek zaprezentowanych przez samą
projektantkę podczas ekskluzywnego spotkania w Nowym Jorku.
Reszta pozostaje historią…
Marka Victorii Beckham od lat aspiruje do stworzenia podstawy idealnej garderoby współczesnej kobiety. W jej kolekcjach królują wszechstronne i łatwe do noszenia, a jednocześnie zakorzenione we współczesnym krawiectwie projekty stworzone z wyrafinowaną łatwością i lekkością. Opracowana w atelier Victoria Beckham w Londynie, dziś oferta marki obejmuje odzież ready-to-wear, obuwie, fachowo wykonane okulary i ponadczasowe wyroby skórzane w tym kultowe już paski i torebki.
Czerpiąca inspiracje ze świata sztuki i filmu, marka Victoria
Beckham jest definiowana przez przemyślane połączenie
klasycznego brytyjskiego luksusu z subtelnym współczesnym
stylem, czego efektem są nieskazitelnie skrojone ubrania.
Kobieta Victoria Beckham stanowi rdzeń
fundamentów i tożsamości wizualnej marki.
Posiadając biura w Londynie i Nowym Jorku oraz flagowy sklep w Mayfair, marka zdobyła uznanie krytyków oraz wiele nagród branżowych, w tym dla najlepszej marki projektantów i marki roku w konkursie BFC’s Fashion Awards. Oprócz victoriabeckham.com produkty Victoria Beckham są dostępne w 230 sklepach w 50 krajach na całym świecie, a w kluczowych domach towarowych znajdują się dedykowane, spersonalizowane przestrzenie.
Może cię zainteresować: Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham perfumy, pielęgnacja twarzy i makijaż
Nie ma wątpliwości, że Victoria Beckham to brytyjska przedsiębiorczyni z wieloma sukcesami na koncie, dla której moda współgra także z urodą. Jako entuzjastka piękna przez całe życie, która znalazła się w centrum uwagi opinii publicznej, szczegółowo poznała krajobraz profesjonalnego piękna pod okiem najlepszych artystów makijażu na świecie. Rzeczywiście, wiedza i doświadczenie, jakie wyniosła z ich pracy, sprawiły, że często sama wykonywała makijaż na potrzeby występów na ekranie i na żywo.
Chociaż Victoria Beckham miała okazję korzystać z najlepszych
produktów kosmetycznych na świecie, często w rękach
najlepszych makijażystów na świecie, zawsze widziała
pole do udoskonalenia istniejących już formuł.
Podążając za sukcesem marki odzieży damskiej Victoria
Beckham, wraz z Estée Lauder stworzyła dwie bardzo
dobrze sprzedające się kolekcje kapsułkowe, zanim w
2019 roku wypuściła na rynek Victoria Beckham Beauty.
Tak powstała marka autorka marka Victorii, tworząca produkty, które mają za zadanie spełnić bezkompromisowe standardy nawet najbardziej wymagających klientek. Produkty VB Beauty cechuje: sprawdzona wydajność, idealne pakowanie, doskonały design, a także jakość użytych do stworzenia kosmetyków składników. Stworzone z poszanowaniem najnowszych trendów, założona przez kobiety i dla kobiet, wolna od okrucieństwa, świadoma i czysta. Marka doskonała? Być może!
Sprawdź: 3 triki makijażowe Victorii Beckham
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham - czy warto kupować?
To pytanie zadaje sobie pewnie wiele z kobiet aspirujących
wyglądać niczym Posh Spice.
Biorąc pod uwagę rozwój oraz kierunek, my jesteśmy zdania,
że marka Victorii Beckham będzie miała tendencje
zwyżkową, a stoją za tym dwa główne powody.
W październiku 2022 roku jej marka zadebiutowała na paryskim fashion week’u obok takich marek jak Chanel, Alaia czy Dior. Nie ma wątpliwości, że dla projektanta występ w Paryżu jest niczym zdobycie złotego medalu olimpijskiego, szczególnie, że kolekcja marki została ciepło przyjęta przez krytyków i stała się viralem na Instagramie i Tik Toku wśród Gen Z, kreując tym samym nowych klientów.
Drugim powodem jest niedawno wypuszczony dokument
o życiu „Beckhamów”, który ocieplił ich wizerunek w internecie.
Para umocniła swoją pozycję jako it-couple co bezpośrednio
przełożyło się na sprzedaż w brandzie Victorii. Koszulka
z kultowym napisem z dokumentu Netflixa „My dad had a
Rolls-Royce” kosztująca około 700 złotych sprzedała się
w jeden dzień. Brytyjka dobrze wie, jak wykorzystać swoje 5 minut.
Chociaż nie należą do najtańszych, wyroby Victorii Beckham wciąż ciszą się popularnością. Ceny w marce Posh Spice zaczynają się od 2 tysięcy złotych za bluzkę, aż do nawet 9 tysięcy za sukienkę czy wyroby ze skóry. Makijażowe produkty dostaniemy w przystępniejszych cenach. Maskarę, błyszczyki, cienie do powiek, a nawet kredki do oczu dostaniemy w granicach 200-300 złotych.
Instagram @victoriabeckham