20
09
2018
Urodzinowa kolekcja Mohito fw 2018/19 #celebratefemininity
Z okazji swoich 10. urodzin marka Mohito celebruje siłę kobiecości
poprzez nieskrępowany taniec, energię i radość. Kampania
FW 2018 została zamknięta pod hasłem #celebratefemininity.
Za obiektywem stanął Mateusz Stankiewicz, który w grudniu 2009 sfotografował pierwszą sesję dla Mohito. Zdjęcia powstały w energetycznym Londynie, czyli stolicy mody, w której najnowsze trendy mieszają się z niewymuszoną klasyką i tradycją. Na tle wielkomiejskich ulic pozują tutaj stylizacje skompletowane przez Alicję Werniewicz, a wśród nich romantyczne boho sukienki, swetry oversize, puszyste kolotowe futra oraz świetnie skrojone płaszcze we wzór kraty.
W kolekcji dominują motywy łączenia nadruków,
cieple kraty i duże warkoczowe sploty.
Delikatne odcienie różu tym razem występują w nieoczywistym zestawieniu ze sztruksem, a obok nie brakuje charakterystycznego błysku na kwiatowych wzorach, ciekawych drapowań czy falban w klimacie boho. Uzupełnienie całości stanowią akcesoria takie jak duże ozdobne kolczyki, paski z geometryczną klamrą, torebki z detalem koła oraz bordowe kozaki z marszczoną cholewką.