Wear

 

Z okazji swoich 10. urodzin marka Mohito celebruje siłę kobiecości 

poprzez nieskrępowany taniec, energię i radość. Kampania

FW 2018 została zamknięta pod hasłem #celebratefemininity.

 

 

Za obiektywem stanął Mateusz Stankiewicz, który w grudniu 2009 sfotografował pierwszą sesję dla Mohito. Zdjęcia powstały w energetycznym Londynie, czyli stolicy mody, w której najnowsze trendy mieszają się z niewymuszoną klasyką i tradycją. Na tle wielkomiejskich ulic pozują tutaj stylizacje skompletowane przez Alicję Werniewicz, a wśród nich romantyczne boho sukienki, swetry oversize, puszyste kolotowe futra oraz świetnie skrojone płaszcze we wzór kraty. 

 

 

 
 

 W kolekcji dominują motywy łączenia nadruków,

cieple kraty i duże warkoczowe sploty. 

 

 

Delikatne odcienie różu tym razem występują w nieoczywistym zestawieniu ze sztruksem, a obok nie brakuje charakterystycznego błysku na kwiatowych wzorach, ciekawych drapowań czy falban w klimacie boho. Uzupełnienie całości stanowią akcesoria takie jak duże ozdobne kolczyki, paski z geometryczną klamrą, torebki z detalem koła oraz bordowe kozaki z marszczoną cholewką.

zobacz na jednej stronie