24
07
2018
The Dumplings i Mary Komasa w kampanii #DOYOU PUMA
PUMA #DOYOU
Kampania DO YOU skupiona jest wokół dwóch wyjątkowych ambasadorek - Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią, wcielają w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych.
PUMA #DOYOU
W ramach kampanii powstał wyjątkowy utwór nagrany przez
The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla,
ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu
odbędzie się 26 lipca.
Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański. Dodatkowym elementem kampanii DO YOU w Polsce jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło DO YOU, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze.
PUMA #DOYOU
Ania Bielawska i Dominika Zatorska to kolejne postaci, które odgrywają
niezwykle ważną rolę w całym projekcie. Bohaterki kampanii zostały
wybrane ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów
i odwagę w realizacji marzeń.
Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo bardzo młodego wieku,
ze względu na swój zawód bardzo szybko musiała nauczyć się
samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat
trenuje akrobatykę sportową.