05
09
2019
Reebok MYT dla tych, którzy nie boją się iść pod prąd
Reebok MYT FW 19
Nowa kampania REEBOK MYT celebruje wszystkich tych,
którzy przełamują schematy i nie boją się iść pod prąd.
Najnowsza odsłona kolekcji na sezon FW 19 powstała z myślą o odważnych, pełnych energii ludziach, którzy żyją własnym rytmem i nie boją się realizować swoich pasji. Niezależnie od tego, czy jest się fanem paryskiego techno, czy reggaetonu z Chile, wśród propozycji MYT każdy znajdzie coś dla siebie. To projekty dla młodych zdolnych – indywidualistów, którzy umieją przekraczać standardowe myślenie i wiedzą jak wyrazić swoją kreatywność.
Reebok MYT FW 19
Kampania kolekcji powstała na
opuszczonych londyńskich ulicach.
Zdjęcia pokazują współczesnych buntowników, którzy nieustannie pragną zakłócać przyjęty porządek i przeciwstawiać się zastanej rzeczywistości. Pozują najlepsi DJ-e i europejscy muzycy spod znaku undergroundu, a wród nich holenderska DJ-ka Ruby Savage, urodzona w Chile piosenkarka i autorka tekstów Amber Donoso, Chloëdee – spikerka londyńskiej rozgłośni NTS oraz znany z paryskiej sceny techno DJ Bambounou.
Reebok MYT FW 19
Reebok MYT FW 19
Reebok MYT FW 19
Reebok MYT FW 19
Reebok MYT FW 19